Bardzo lubię Wojciecha Manna w reklamie. Pojawia się rzadko i mam wrażenie że jest bardzo rozważnie i starannie dobierany (albo odrzuca po prostu głupie pomysły). Zwróćcie uwagę, że jego atrybut radiowca również jest wykorzystywany w spotach. Było tak w spotach dla Heyah (Johny 11 Palców), jest tak również teraz, w reklamie Liptona (w duecie z Krystyną Jandą). Kampania Liptona właśnie się zaczęła:
Nie słyszałem wersji radiowej tego spotu (tam chyba też ma się pojawiać Anita Lipnicka – we trójkę „projektowali” kubki).
A to jeszcze Johny 11 Palców dla przypomnienia:
Comments 7
pomysł w porządku – wykonanie położone :/
a szkoda ,,,
E, nie łapie tego. 🙂 Znaczy przesłania, głębi i w ogóle.
Słyszałem dziś radiówkę w wykonaniu Anity Lipnickiej. Tak na prawdę to bym jej nie poznał gdybym nie wiedział o kampanii z jej udziałem i gdyby na koniec (chyba) się nie przedstawiła. W ciepły, miły sposób Lipnicka opowiada o swoim kubku.
Ładna kampania.
Zgadzam się z BrandDoctorem, ale ja o przedstawionym spocie – jest przyjemny. To moje pierwsze odczucie. Podoba mi się nie tylko ze względu na sympatię do Manna, ale też naturalnie pokazane otoczenie (ten brzuszek Manna).
Gdy słyszę i widzę Manna wymiękam. Dlatego rano słucham w Trójce jak zapowiada pogodę i lżej mi się wychodzi z domu na rozczłapaną zimę. Polecam stare odcinki Komicznego Odcinka Cyklicznego na You Tube.
Spot Liptona – świetny, prosty i ciepły. Tak trzymać.
A zabranie kubka w pracy grozi krwawym mordem!
Lubię słuchać Trójki Mann i Niedźwiecki. Są rewelacyjni w dogadywaniu sobie. Pozdrawiam serdecznie.
julievna Wojciech Mann jest moim wujem. Więc cieszę się, że wujek zapewnia Ci to poczucie bezpieczeństwa 🙂