7

Mann stracił głos

Bardzo lubię Wojciecha Manna w reklamie. Pojawia się rzadko i mam wrażenie że jest bardzo rozważnie i starannie dobierany (albo odrzuca po prostu głupie pomysły). Zwróćcie uwagę, że jego atrybut radiowca również jest wykorzystywany w spotach. Było tak w spotach dla Heyah (Johny 11 Palców), jest tak również teraz, w reklamie Liptona (w duecie z Krystyną Jandą). Kampania Liptona właśnie się zaczęła:

Nie słyszałem wersji radiowej tego spotu (tam chyba też ma się pojawiać Anita Lipnicka – we trójkę „projektowali” kubki).

A to jeszcze Johny 11 Palców dla przypomnienia:

  • pomysł w porządku – wykonanie położone :/
    a szkoda ,,,

  • Maciej Łebkowski

    E, nie łapie tego. 🙂 Znaczy przesłania, głębi i w ogóle.

  • Słyszałem dziś radiówkę w wykonaniu Anity Lipnickiej. Tak na prawdę to bym jej nie poznał gdybym nie wiedział o kampanii z jej udziałem i gdyby na koniec (chyba) się nie przedstawiła. W ciepły, miły sposób Lipnicka opowiada o swoim kubku.
    Ładna kampania.

  • Zgadzam się z BrandDoctorem, ale ja o przedstawionym spocie – jest przyjemny. To moje pierwsze odczucie. Podoba mi się nie tylko ze względu na sympatię do Manna, ale też naturalnie pokazane otoczenie (ten brzuszek Manna).

  • Gdy słyszę i widzę Manna wymiękam. Dlatego rano słucham w Trójce jak zapowiada pogodę i lżej mi się wychodzi z domu na rozczłapaną zimę. Polecam stare odcinki Komicznego Odcinka Cyklicznego na You Tube.
    Spot Liptona – świetny, prosty i ciepły. Tak trzymać.
    A zabranie kubka w pracy grozi krwawym mordem!

  • Iliana

    Lubię słuchać Trójki Mann i Niedźwiecki. Są rewelacyjni w dogadywaniu sobie. Pozdrawiam serdecznie.

  • Wera

    julievna Wojciech Mann jest moim wujem. Więc cieszę się, że wujek zapewnia Ci to poczucie bezpieczeństwa 🙂