Film prezentujący produkt lub ideę musi mieć mnóstwo cech, które pomogą mu się wyróżnić z tłumu. Dodatkowo musi sprzedać produkt, zachęcić do konkretnego działania, nie zanudzać odbiorcy i jeszcze być dopasowany do konkretnego medium, w którym jest publikowany.
Jeszcze byłoby idealnie, gdyby nie rujnował budżetu, nie był typową kalką „kolejna animacja jak działa nasz produkt, z narysowanym Johnem Smithem i jego problemem, z muzyką ze stocka i lektorem w tle” – takich filmów widziałem mnóstwo.
Ten, który pokazuję dzisiaj nie jest może dziełem wybitnym ale jest ciekawie zrealizowany. Ma jakiś pomysł, który balansuje między filmowym, trailerowym nadęciem (w końcu to gadżet z „Incepcji”) i odrobiną dystansu. I wbrew pozorom było przy nim trochę roboty: nad samą koncepcją i realizacją – aby na końcu, w ciekawy sposób pokazać nikomu niepotrzebny produkt – takie czasy 🙂 Lektor też jest dobry – filmowy/trailerowy.
Dorzucam do kolekcji „ciekawych materiałów szkoleniowych”
Czego brakuje? Napisów. Zdecydowanie. I pewnie wersji na Instagram (nie znalazłem) – lekko okrojonej i również w wersji z napisami. Chyba bym też pobawił się kolorami – bo są lekko nijakie, zbyt przygaszone – hollywoodzkie produkcje mają zawsze fajny color grading.
Film był przygotowany pod zbiórkę na Kickstarterze, która zakończyła się sukcesem – LIMBO | The Magical Top That Spins For Hours!
Comments 8
Pingback: Pride of Poland - teaser wideo - takiej amatorki dawno nie widzieliście - mediafun
Dużo kickstarterowych kampanii startuje tylko dzięki dobrej reklamie. Ten pomysł jest zdecydowanie w czołówce 🙂
Chyba niestety gadżet nie zdobędzie takiej popularności jak fidget spinner, chociaż każdy w dzieciństwie bawił się takim „bączkiem”. I materiał rzeczywiście w sposób profesjonalny reklamuję produkt, jako widz odbieram to jako odświeżoną zabawkę w wersji dla dorosłych, aczkolwiek sama reklama to chyba za mało, gadżet nie ma w sobie nic specjalnego.
Takie są teraz czasy, że dobra reklama ma większy wpływ na odbiór danego produktu niż jego jakość czy użyteczność. Fajnie, że marketing się rozwija i że powstają coraz ciekawsze i coraz bardziej kreatywne formy reklamy i że możemy to wszystko obserwować. Serdecznie pozdrawiam i czekam na kolejne wpisy!
Wydmuszka w pięknie zapakowanym pudełku
Taki bączek bardzo by mi się przydał na biurko 🙂
W końcu powrót do bączków i klocków z drewna?
W samo sedno!