7

Leo już wisi

Tak jak rozszyfrowaliście to w poprzednim wpisie (brawo, brawo), „będą zmiany” to kampania BZ WBK z Leo Beenhakkerem w roli głównej. Nie bardzo tylko rozumiem tekst „tylko teraz w Warszawie” do hasła „konto za darmo, na zawsze” – czy to oznacza, że aby mieć to cudowne konto za darmo, klienci będą musieli zmienić meldunek? Na stronie nie znalazłem odpowiedzi, mimo że 10 maja trwa już dobre pół godziny, strona www.bedazmiany.pl nadal jest teaserowa, a na głównej stronie banku nadal John Cleese świeci oczami…

Comments 7

  1. Faktycznie dziwne to zestawienie: „Konto za darmo, na zawsze! Tylko teraz w Warszawie!” Nawet ośmielę się rzec, że trochę nielogiczne… Więc na zawsze czy tylko teraz?;) No i jeszcze ta Warszawa… Chyba że czegoś tu nie rozumiem:]
    Wchodzę na stronę Bedazmiany.pl i co? I nic… Wizerunek Leo, „szczegóły 10 maja”, 10 maj trwa już dłużej niż dobre pół godziny;) a ja nadal na stronie nie widzę ani żadnych szczegółów, ani nawet linku odsyłającego do witryny BZ WBK, gdzie są już informacje o koncie. Zajrzę jeszcze w ciągu dnia i zobaczę czy na Bedazmiany.pl coś się ciekawego wydarzy…

  2. ‚Tylko teraz w Warszawie!’ wisi tylko w Warszawie, dziś widziałem jeden z billboardów z Leo, ale z napisem ‚Tylko teraz w Bydgoszczy!’. W Gdańsku, Krakowie czy Poznaniu pewno działa to na podobnej zasadzie 😉

  3. Widziałem billbord z Leo na pl. Konstytucji i muszę powiedzieć: Żenada! Leo pokazuje palcem i tyle. Zero finezji Za grosz jakiejś inwencji. Normalnie wiocha na 3 morgi:)

    Chyba, że target jest jakiś specjalny.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *