Ten film każdy zna, i każdy, choć nie może, to stara się o nim zapomnieć. Na dzień 1 czerwca 2006 filmy z tego meczu biją rekordy popularności na serwisach video, takich jak YouTube. W tej chwili dwa różne ujęcia są w pierwszej piątce najczęściej oglądanych plików i trzymają się mocno. Podejrzewam, że Adidas nie wykorzysta do kampanii sylwetki naszego bramkarza, tak jak to zrobił w przypadku Olivera Kahna. Na takie instalacje trzeba zasłużyć…
Dodatkowym bonusem jest fakt, że na wszystkich przekazach i fotografiach z bramki roku jest logo sponsora naszej reprezentacji i piwa Tyskie. Rozgłos jednak nie zawsze jest pożądany i już domy mediowe i agencje zastanawiają się co z tym fantem zrobić (wiem bo sam słyszałem).
Comments 2
Hehe, no nie dostanie mostu, ale znakomicie nadałby się na filar (patrz fotka z gazety) 😉
Kahn dobrze się rzóca a nie broni tyle wam powiem