2

Kuszczak nie dostanie takiego mostu

Ten film każdy zna, i każdy, choć nie może, to stara się o nim zapomnieć. Na dzień 1 czerwca 2006 filmy z tego meczu biją rekordy popularności na serwisach video, takich jak YouTube. W tej chwili dwa różne ujęcia są w pierwszej piątce najczęściej oglądanych plików i trzymają się mocno. Podejrzewam, że Adidas nie wykorzysta do kampanii sylwetki naszego bramkarza, tak jak to zrobił w przypadku Olivera Kahna. Na takie instalacje trzeba zasłużyć…

Oliver Kahn jako most

Dodatkowym bonusem jest fakt, że na wszystkich przekazach i fotografiach z bramki roku jest logo sponsora naszej reprezentacji i piwa Tyskie. Rozgłos jednak nie zawsze jest pożądany i już domy mediowe i agencje zastanawiają się co z tym fantem zrobić (wiem bo sam słyszałem).

Comments 2

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *