9

Kup sobie blogera – taka akcja, żebyś dał piątaka!

Właśnie dzisiaj wystartowała, akcja-aukcja charytatywna na rzecz Pauliny Pruskiej i jej walce ze Śmieciuchem, pod wszystko mówiącym tytułem „Kup sobie blogera”. Miałem już przyjemność pomagać Paulinie, podczas Flakmeczu Internauci kontra Artyści a teraz, jako sprzedajny bloger oczywiście nie mogłem pozwolić sobie na odpuszczenie takiej akcji, więc polecam się z każdej strony – już od 699 zł za komplet 🙂

Będę stanowił 25% element ekskluzywnego warsztatu, który obejmuje takie tematy jak:
– O tym, jak konsument wygrał wojnę i to nie tylko w MafiaWars – Irena Mrozek (zjadamyreklamy.pl) o social media;
– Krnąbrny bloger, czyli dlaczego on nic nie pisze, kiedy ja mam TYLE do powiedzenia – Maciej Budzich (blog.mediafun.pl) o skutecznym wykorzystywaniu blogów w promocji;
– Była sobie marka… – Jacek Gadzinowski (gadzinowski.pl) o budowaniu silnej marki w czasach jej słabej kondycji;
– Gdzie by tu jeszcze umieścić reklamę i czy naprawdę tylko o to chodzi? – Natalia Hatalska (hatalska.com) o niestandardowych formach komunikacji marketingowej.

Akcje wymyśliła i zainicjowała Natalia Hatalska, a to przecież tegoroczna blogerka roku (zresztą Natalię też można „kupić” w tej aukcji).

Na Allegro możecie licytować, na blogu Natalii Hatalskiej przeczytacie wszystkie szczegóły związane z aukcją (jest też laptop do wzięcia!).

Jeśli chcecie pomóc w promowaniu tej inicjatywy, wystarczy, że na swoich stronach wkleicie widget Adtaily (ten sam, który jest u mnie, nad tym wpisem i obok) z linkiem do aukcji na Allegro.

Kibicowanie, trzymanie kciuków, promowanie i licytowanie będzie bardzo mile widziane 🙂