3

Które media są najważniejsze?

Miałem niedawno okazję być gościem konferencji organizowanej przez dom mediowy Mediaedge:cia – jej tematem były „Media w służbie reklamy – prognozy ekonomiczne na rok 2010”. Sratatata było trochę o kryzysie, narzekaniu (panel dyskusyjny z super vipami), ale zanim rozpoczął się panel, z 10 minutową prezentacją wystąpił CEO Mediaedge:cia – Charles Courtier. I to był bardzo fajny i konkretny wykład o tym co jak globalne marki powinny reagować na zmieniające się postawy konsumentów w czasie kryzysu. Główny nacisk oczywiście został położony na social media (na marginesie – bardzo fajny podział mediów na slajdach 7 i 8). Bardzo istotne z punktu widzenia firm (i dużych i małych) jest to, że obecność w „płatnych mediach” sobie kupujesz, media własne – sam tworzysz natomiast do mediów społecznościowych musisz zostać ZAPROSZONY przed konsumenta. Potem zostaje tylko maksymalnie i spójnie wykorzystywać te trzy rodzaje mediów – proste, co nie 🙂

Polecam posłuchać i obejrzeć slajdy (10 minut):