5

Kto chce Ferrari?

Na wojnie, tragediach i ludzkiej śmierci zawsze można było zarobić. Zazwyczaj ci, którzy schylają się po taki zarobek, są wyklinani od najgorszych. Ale prawda jest taka, że to popyt decyduje o podaży…
A jaki jest efekt roztrzaskania Ferrari przez Zientarskiego i Zabiegę? Np. wzrost zapytań na Allegro (awans o 159 pozycji) właśnie o tę markę. (zauważyła Dudzinka – dzięki).

Comments 5

  1. To jest wzrost zapytań z google, onetu, uśredniony z wielu mediów czy wynik jakiegoś monitoringu?

  2. Post
    Author

    no tak, przepraszam, nie napisałem najważniejszego, to są statystyki zapytań z Allegro (dostęp do takich statystyk maja chyba Supersprzedawcy)

  3. Może trywializując: tak oto Ferrari zeszło pod strzechy, bo teraz prawie każdy Kowalski zna ten brand. Sensacyjne artykuły/materiały w mediach zrobiły swoje.

  4. Tak, do tych statystyk dostęp mają tylko SS
    i dotyczą wyszukiwarki Allegro. Niestety dokładniejsze statystyki z uwzględnieniem liczb nie są dostępne, ale można sobie poradzić wykupując linki sponsorowane w REKSie z interesującymi nas słowami kluczowymi.
    Wracając do podanych statystyk – pierwsza dziesiątka również jest ciekawa… zwykle niewiele się w niej zmienia, a obrazuje zainteresowania większości allegrowiczów…

  5. Od dawien dawna tak jest, że sprawni nawet z piasku wycisną wodę. A z tragedii to u nas już nie raz czerpano korzyści. Wystarczy popatrzeć na polityków. Dla nich tragedia to największa szansa na zaistnienie.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *