2

Kreatywnie o transplantacjach

Jestem winien krótką informację – ostatnio zapraszałem na wystawę prac studentów Szkoły Mistrzów Reklamy. Sam niestety nie mogłem być, szkoda, bo wiem że było fajnie (była nawet relacja w głównym wydaniu Faktów (tutaj link do obejrzenia), w Superstacji nie widziałem). W poprzedniej galerii, którą prezentowałem zabrakło krótkiego spotu firmującego całą akcję, oto on:

Reszta prac w galerii.

Jak było, przeczytajcie poniżej. Nie wiem jak losy akcji potoczą się dalej, wiem, że prace pojawią się w kilku polskich szkołach, więc będzie można je obejrzeć – czy władze skorzystają z propozycji studentów? Zobaczymy, z mojej strony ogromne uznanie za idealne wstrzelenie się w czas (chociaż wolałbym aby takich kryzysowych sytuacji nie było).

Krótka relacja na szybko, Katarzyna Dragović (Szkoła Mistrzów Reklamy):

Wystawa się udała, była tzw. gorąca dyskusja, słuchacze oskarżali media o nagonkę na lekarzy, prof. Rowiński oskarżał polityków o spektakularne strzelenie z armaty do muchy i narobienie poważnych kłopotów lekarzom, a przede wszystkim pacjentom.

Studenci Szkoły Mistrzów Reklamy są z różnych miast: Lodzi, Krakowa, Lublina, Wrocławia. Każdy spróbuje cos zdziałać u siebie. Wydaje mi się, że tego typu działania, jak to (czyli studenci komunikują cos studentom), wsparte dodatkowo spotkaniami twórców kampanii z rówieśnikami, może zdziałać więcej, niż profesjonalnie przeprowadzona kampania na głównych nośnikach. To jest takie wykorzystanie bardzo opiniotwórczej grupy jaką są studenci, zmuszenie ich do dyskusji o problemie, ale i o samej kampanii. Obserwowałam jak reagowali na różne pomysły. Jestem pewna, ze będą o tym rozmawiać.

Comments 2

    1. Post
      Author

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *