Wszystkim spragnionym kreacji, którzy nawet w święta nie mogą oderwać się od komputera i przeżyć bez internetu, polecam odświeżoną stronę konkursu Kreatura, na który trochę ostatnio narzekałem. Strona została w końcu uzupełniona o wszystkich nagrodzonych i nominowanych w konkursie – warto zajrzeć.
Z moich ulubionych wymieniłbym plakat „Stawiamy na książki” dla Kawiarni Kafka. Bez wielkiego budżetu i kreatywności na siłę – prosty i fajnie zrealizowany pomysł – zresztą dla Kafki jest cała seria.
Autorzy:
Agencja: Paralotna
Klient: Kawiarnia Kafka
Dyrektor kreatywny: Michał Holewjusz, Paweł Lis
Dyrektor artystyczny: Olaf Kulińczyk, Paweł Lis
Copywriter: Mariusz Bagan
Fotograf: Arkadiusz Kempka
Comments 2
fajnie, że swoje kampanie mają nie tylko wielkie korporacje:)
tylko nikt kto kocha książki, nie stawia na nich kawy… i…
dalej już nie krytykuję;)
who yoza!