6

Konkursowo

Pokonkursowy wpis więc szybko i na temat

Pierwszy
Konkurs dotyczący książek Roberta Kiyosakiego został zakończony. Ponieważ jestem czasem pytany o metodę losowania, więc ją opiszę – jest prosta i sprawiedliwa.

Wykorzystuję do tego generator liczb losowych, najpierw (przedział od 1 do 10) wybieram które losowanie będzie tym właściwym (np. szóste), a potem losuję numerki z ilości przysłanych zgłoszeń. W przypadku książki „Kto zabiera Twoje pieniądze” było to trzecie losowanie i padły cyfry: 14 26 32 41 47 (z 62 zgłoszeń).
Do trzech osób książki zostały już wysłane, czekam jeszcze na jeden adres korespondencyjny… tyle jeśli chodzi o szybki konkurs książkowy.

Drugi
Drugi konkurs cały czas trwa, czyli W-F (Wakacyjny Fotokonkurs) przyszło już kilkanaście niezłych fotek, z różnych zakątków świata. Uzbiera się z tego chyba całkiem niezła galeria pokazująca różne przejawy kreatywności. Kilka przykładów zamieszczam poniżej – cała galeria zostanie opublikowana po zakończeniu konkursu.

Pomysłowe standy ze sztafetą UPS (lotnisko w Pekinie).

Szyld sklepu z odzieżą używaną – Mikołajki

Volvo w Brukseli – Abradacabrio, czyli złota myśl copywritera

Londyn – Taksówka

Polska myśl marketingowo-narodowa – „instaluj biało-czerwone”

Konkurs cały czas trwa, zapraszam do przesyłania fotek, nagrody dla aktywnych to:

– jedna roczna prenumerata magazynu Visual Communication
– dwie półroczne prenumeraty magazynu Visual Communication

– wypasiony kosz lub skrzynia niespodzianka ze słodkimi prezentami od Nobilii – producenta tego typu upominków, plus kilka mniejszych, równie atrakcyjnych fantów z ich oferty (szczegóły na stronie)

– od serwisu Filmweb kilka filmów DVD (3 x Palimpsest i czeskie kino: 1 x „Pod jednym dachem”, 1 x „Słoneczne miasto”)

– od agencji interaktywnej Artegence – 5 butelek czerwonego wina Chateau Des Babinions, rocznik 1995. W przypadku tej agencji rocznik wina ma znaczenie 🙂

A na koniec wisienka na torcie, czyli najciekawsza nagroda.
Wśród wszystkich, którzy przyślą zdjęcia i dodatkowo zadeklarują, że interesuje ich ta nagroda, rozlosuję miesięczny płatny staż w Artegence w Warszawie (do wyboru w dziale kreacji lub strategii).
Szanse na płatny staż w Artegence są cały czas bardzo wysokie.

Szczegóły i aktualności na stronie W-F.

Trzeci
I trzeci konkurs związany jest ze SMAR-em czyli Stowarzyszeniem Małych Agencji Reklamowych. Nagroda nie byle jaka, bo wyjazd na zbliżający się wielkimi krokami festiwal reklamy w Portoroż (Słowenia) – Golden Drum.

SMAR wspólnie z Agencją fotograficzną Corbis organizuje konkurs kreatywny, w którym główną nagrodą będzie wyjazd na festiwal reklamowy do Portoroż!

Zasady uczestnictwa są bardzo proste: trzeba stworzyć projekt ogłoszenia printowego (plakat, billboard, ulotka, lub inna dowolna forma) promującego własną agencję reklamową, lub organizację, w której się pracuje, tzw. SELF AD. Ogłoszenie powinno wykorzystywać zdjęcie z bazy Corbis (www.corbis.com). Zdjęcie może być prewkowe. Gotowe layouty prosimy przesyłać w formie jpg lub pdf pod adres joanna.lizak@smar.org.pl.
Zgłoszenia do 20 września. Rozstrzygnięcie: 30 września.
Wszystkie prace zostaną opublikowane na www.smar.org.pl, a najlepszą opublikujemy
w mediach.