Dziękuję wszystkim za udział w konkursie… bezstronny i niezależny generator liczb losowych wytypował szczęśliwe numerki (23, 31, 112) – napłynęło 137 zgłoszeń. Książka Davida Ogilvy pofrunie w Polskę (do Opola, Koszalina i Nowej Wsi). Zwycięzcy wraz z publikacją tego wpisu zostali powiadomieni o wygranej mailem, a ich dane przekazałem wydawnictwu Studio EMKA, które ufundowało książki (dziękuję bardzo).
Wszystko sprawnie, bez problemów. Chyba jednak będę musiał robić krócej trwające konkursy… 134 osoby są w tym przypadku mniej zadowolone… ale jeszcze jakieś tam konkursy się szykują.
Aha, na Adblogu znalazłem jeszcze recenzję tej książki… mój egzemplarz jeszcze czeka w kolejce na przeczytanie (czas, czas… muszę się poważnie zająć GTD :-).
Przy okazji wydania książki, 15 października odbędzie się panel dyskusyjny „Gdyby reklama nie miała Davida Ogilvy’ego?”. O reklamie dyskutować będą Dariusz Kubuj (Ogilvy Polska), Tomasz Dembiński (San Markos), Tomasz Chojnacki (San Markos), Grzegorz Kiszluk (Brief), a wszystko będzie spinać w całość Kamil Dąbrówa (Tok FM).
Miejsce: Biblioteka Publiczna m.st. Warszawy (budynek Kierbedziów), ul. Koszykowa 26/28.
Wstęp wolny. O ile nic po drodze nieoczekiwanego się nie wydarzy, do będę nagrywał ten panel.
Comments 2
Pingback: Oglivy o reklamie … | Wirtualny Świat Reklamy
Pingback: Oglivy o reklamie … | Wirtualny Świat Reklamy…