Konferencyjno-edukacyjnie

uff, przyznam, że marzec jest dla mnie mocno konferencyjno-edukacyjnym miesiącem. Prawdę mówiąc, to żałuję, że doba jest taka krótka, trochę na bok odeszła moja główna działalność graficzno-detepowa – i mimo że zawsze jestem blady, to ostatnio wyglądam mocno przezroczyście. No, ale staram się sukcesywnie wszystko nadganiać, przygotowuję właśnie kolejny numer magazynu mediafun. Dziękuję wszystkim za opinie i celne uwagi – zarówno w komentarzach, prywatnych mailach i telefonach – bez ściemy, ilość uwag pozytywnych i tych krytycznych bardzo mnie zaskoczyła, sam magazyn został pobrany ponad 1200 razy – dziękuję bardzo. Pracę nad kolejnym numerem już ruszyły, pojawi się pod koniec kwietnia, chętnych zapraszam więc do współpracy.

Pobierz magazyn mediafun (PDF)

Szczerze mówiąc to po ostatnich edukacyjno-informacyjnych konferencjach, łeb pęka mi od wiedzy, muszę to spokojnie przefiltrować. Bardzo interesująco zakończyła się II Międzynarodowa Konferencja Badaczy Outdooru (Stroer), oraz dzisiejsza Streetcomu – poświęcona marketingowi szeptanemu – moc cennych informacji i interesujących casów – liczę na to, że ich autorzy chętnie się pochwalą, również i czytelnikom mediafuna.
Powoli zaczyna się również sezon festiwalowy, wczoraj odbyło się rozdanie nagród pierwszej edycji festiwalu reklamowego dla Europy Środkowo-Wschodniej – Central Europe Cristal, dużymi krokami zbliża się KreaturaMedia Trendy… ehhhh, wiosna idzie – będziemy łowić perełki i tępić gnioty 🙂