1

Konferencyjno-edukacyjnie czerwiec 2007

Konferencyjno-edukacyjnie było w zeszłym tygodniu, również początek czerwca zapowiada się interesująco.

Najpierw o tym co było:
Najciekawszym wydarzeniem była zdecydowanie konferencja adstandard 2007 – przyszłość reklamy interaktywnej. Dwa dni interesujących wystąpień, właściwie drugi dzień poświęcony był w dużej części web2.0 i trochę blogom, reklamie na nich itp. Niestety nie byłem na wszystkich wystąpieniach, na szczęście panel dyskusyjny zarchiwizował Dominik Kaznowski, a pozostałe wybrane wystąpienia postaram się wkrótce streścić i skomentować. Organizatorzy również kręcili trochę materiałów wideo – mam nadzieję, że pełny raport będzie wkrótce na stronie.

W tym samym czasie (niestety) odbywała się konferencja Psychologia w reklamie – wśród prelegentów m.in Rafał Krzysztof Ohme, Dariusz Doliński, Dominika Maison, Andrzej Falkowski – na szczęście był tam mój szpieg… więc również postaram się o tym trochę napisać.

A teraz co będzie.. może z mniejszym wypasem, ale na pewno bardzo interesująco i nie tylko w Warszawie. Wszystkie wymienione wydarzenia są oczywiście dodane do mediafunowego kalendarza – polecam się pamięci przy pozostałych wydarzeniach.

Najbliżej terminowo, bo już w środę (6 czerwca) we Wrocławiu odbędzie się szósty już Grill IT. Z czym się je Grill IT najlepiej poczytać na stronach organizatora. Tam zresztą są dostępne video oraz prezentacje z niektórych poprzednich spotkań.

Również we Wrocławiu (15 czerwca) odbędzie się Brand Tea Party – znany jest już program (i zgłoszeń jest już sporo) – szczegóły tradycyjnie na blogu BTP.

Warszawska Aula w siedzibie Novella odbędzie się 14 czerwca – program nie jest jeszcze zmiany, ale z doświadczenia wiem, że lubi się zmieniać (np. z powodu korków albo deszczu). Atmosfera sprzyja, po ostatnim spotkaniu prawdopodobnie „wisienką” spotkań będą widoki z tarasu :-).

Z cyklu do odsłuchania: W radiu Tok FM Krzysztof Urbanowicz będzie radził jak zarobić na blogu (5 czerwca godz. 23:00). Nie udało mi się posłuchać poprzedniej audycji ogólnej o blogach (raport na blogu Mediapolis) – przyzwyczajony już do tego, że to ja decyduję kiedy i co chcę oglądać/słuchać, trudno mi czasem trafić na odpowiednią godzinę. Zastanawiam się, kto wtedy bardziej traci – ja, czy redakcja, której szkoda umieścić empetrójkę z interesującą audycją (a może ktoś nagrywa/nagrywał).

Mamy więc Aule po raz czwarty, Grill IT po raz szósty, Brand Tea Party po raz drugi – mam nadzieję, że tego typu inicjatywy (które o wiele bardziej przełamują lody, ułatwiają kontakty i rozmowy o wszystkim niż konferencje na 200 osób) na stałe wpiszą się do kalendarzy.

Czekam na kolejne tego typu inicjatywy, niekoniecznie z miast powyżej pół miliona mieszkańców. Interesujące tematy, możliwość spotkania, wymiany doświadczeń – na pewno warto, dodatkowo darmowa reklama/zapowiedź na blogach związanych z tematem.