9

Kolejny spot z Wojewódzkim i making of (PLAY)

Kolejna reklama PLAY 4G (w ramach kampanii Testuj Smartfona z PLAY – testujsmartfona.pl) z Kubą Wojewódzkim w roli głównej jest już dostępna – będzie emitowana w telewizji od niedzieli. Tak samo jak pierwszy spot – nawiązuje do programu „Kuba Wojewódzki” znanego z TVN.

Pierwsza odsłona spotu, w której Wojewódzki nawiązywał do młodzieży wszechpolskiej i do sposobu „zamawiania piwa” nie wzbudziła oczekiwanych kontrowersji. Nie wiem dlaczego, przecież jest sezon ogórkowy – każda głupota jest newsem. A może to media nauczone doświadczeniem, nie chcą robić marce PLAY darmowego rozgłosu? A może po prostu PLAY chciał być kontrowersyjny na siłę i nikt tego nie kupił…

W ramach kampanii PLAY nie widziałem jeszcze billboardów i nie wiem czy są planowane. Byłaby to ciekawa sytuacja, kiedy obok siebie wisiałaby tablica z Wojewódzkim w PLAY i tablica z zapowiedzą kolejnego sezonu „Kuba Wojewódzki”. Nie wiem czy takie jest założenie kampanii, przypomnę, że wizerunek członków kabaretu Mumio mimo, kilkudziesięciu spotów w telewizji (Plus), ani razu (?) nie pojawił się na billboardach czy reklamach prasowych.

A tutaj jeszcze „making of” z kręcenia wojewódzkich spotów oraz zapis konferencji prasowej inaugurującej kampanię. Nie wiem dlaczego na oficjalnym kanale PLAY są wrzucane spoty w jakości spranej skarpety, w przeciwieństwie do zapisu konferencji, który jest już całkiem ok.

Making of

Konferencja prasowa Testuj Smartfona z Play

Comments 9

  1. "Pierwsza odsłona spotu, w której Wojewódzki nawiązywał do młodzieży wszechpolskiej i do sposobu „zamawiania piwa” nie wzbudziła oczekiwanych kontrowersji. Nie wiem dlaczego"

    yyyy. Jesteś pierwszą osobą, która podaje mi taka interpretacje. To twoja własna czy z materiałów producenta?

    Ja tam zrozumiałem to jako żart z nazwiska "wojewódzki". W sensie: TY jesteś wojewódzki – a ja ogólnokrajowy.

    W życiu bym nie pomyślał o jakiś wszechpolakach czy zamawianiu piwa (WTF?!?). Jestem za głupi na reklamy Playa? 😉 Może to jest odpowiedź na pytanie dlaczego brak kontrowersji – skoro nikt nie zrozumiał 😉

    1. Post
      Author

      według mnie założenie odbywa się na dwóch płaszczyznach, właśnie tej grzecznej o której wspominasz (wojewódzki – ogólnokrajowy) i mniej grzecznej (trochę jakby na próbę, żeby sprawdzić czy chwyci) – wojewódzki – ogólnokrajowy czyli wszechpolski z gestem piwa. Może gdyby to była inna firma, uwierzyłbym w przypadkowość, ale PLAY + Wojewódzki – nawiązanie do wszechpolaków nie może być przypadkowe.

      Oczywiście można zadać pytanie – po co w kampanii PLAY nawiązywać do wszechpolaków czy zakazanych gestów – tylko w jednym cel, aby narobić szumu. Taka podwójna interpretacja to wentyl bezpieczeństwa – gdyby się ktoś właśnie przyczepił..

      Na konferencji Wojewódzki lekko napomknął o tych "podwójnych dnach"

  2. "W ramach kampanii PLAY nie widziałem jeszcze billboardów i nie wiem czy są planowane. "

    Bartosz Dobrzyński umieszczonym powyżej filmie powiedział, że będzie prowadzony we wszystkich mediach, outdoorze i punktac sprzedaży.
    Pozdrawiam

  3. Wojewódzki to chyba już nie jest guru. Po prostu w końcu się znudził nudnemu i miałkiemu społeczeństwu. Reszta i tak wie, że Kuba to produkt najpierw polsatu, a potem tvn'u. Nie wiem jak on może spojrzeć w lustro przy goleniu.

  4. Dalej nie mogę uwierzyć, że KW sie tak zeszmacił. Ja rozumiem pogoń za kasą, kryzys te sprawy..ale on tym podważa własną markę, którą wypromował na właśnie takich ludziach, jakim sam sie stał, biorąc udział w tym czymś. Żenujace, a miałam do niego jeszcze trochę szacunku.

Skomentuj Krzysztof Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *