11

KOC atakuje po raz drugi

Ha, jednak duet Wasowski i Szczęśniak w „prawie jak KOC” reklamie dla Link4 to nie była jednorazowa akcja! Od dzisiaj rozpoczęła się emisja kolejnego spotu z Rychem i Panem Wacławem. Jest lepiej… no i nawiązują wprost do KOCa. W komentarzach do poprzedniego spotu niektórzy z Was narzekali, że dno… no ale jak nie ma KOCa w TV to na bezrybiu i rak ryba :-). Widzę progres, szczególnie dla fanów KOCa.

Nigdy nie wiedziałem co za muzyka leci w tle podczas kuchni pełnej niespodzianek… pamiętacie co to za utwór? W tym spocie leci coś podobnego.

A na marginesie, chciałem podziękować PR Managerce (chyba dobrze ldmieniam) Link4, pani Agacie Wiśniewskiej, za podesłanie spotu. W czasach kiedy spoty kampanii rozsyłane są najczęściej kilka dni po uruchomieniu kampanii i z tekstem copy/paste do wszystkich, otrzymanie spotu w dniu premiery z mailem odnoszącym się wprost do treści bloga (czyli ktoś go czyta!) na pewno zwraca uwagę. 🙂

  • Krystian Cieślak

    Zdziwiłbyś się Maćku ilu PRowców cię regularnie czytuje 🙂

    A co do pseudo KOCa – postępy są, ale moim skromnym zdaniem wciąż za małe…

  • Maciej K

    Z tymi Pr-owcami to pewnie racja, ale co do reklamy KOC-a to postep jest i to powiedzialbym calkiem udany 🙂

  • Prawie każdy PRowiec czyta teraz blogi i sie zastanawia jak w racjonalny sposob usprawiedliwic teraz swoje kilka lat olewania tego kanalu komunikacji

  • orb

    @Bozydar:
    prawie robi wielka roznice 😛

  • Axelus

    Średnia reklama. Smutna jest ta przeciętność polskich reklam. Lidka Link 🙁

    Dla porównania, coś kreatywnego, coś raczej w Polskiej Tv nie poleci.
    http://pl.youtube.com/watch?v=lggnxDgSCzE

  • Ania

    widziałam wczoraj w TV, podoba mi się bardziej, niż poprzednie, właśnie dlatego, że widać mocniejsze nawiązania do orygnialnego KOC-a.
    i zgadzam się z Krystianem ;)) (pozdro Krystian 🙂 – czytuje Cię sporo PR-owców i marketingowców, tylko jeszcze nie wszyscy wiedzą (wiemy), jak te blogi ugryźć, zatem Tuby, Aule oraz Kodeksy Blogerów to bardzo pożyteczne inicjatywy 🙂

  • Foteusz

    KOC-ia reklama Link4 skierowana jest do szerokiego przedziału wiekowego. Okres emisji programu „Za chwilę dalszy ciąg programu” to 1989-94. Mając 7-10 lat oglądałem tych panów wraz z rodzicami. Po dodaniu 15 lat można wyraźnie scharakteryzować grupę wiekową, od 20-latka po 60-latka. Program nadawany był w dość znaczącym dla Polski okresie, telewizyjna komercja raczyła raczkować. Osobiście wyczuwam sporą liczbę widzów, którzy pamiętają i być może nie zawsze mile wspominają m.in. Pana Wacława. Link4 sięga po „znajomych”, czy to jest trafny wybór, odpowiednie liczby to pokażą.
    Czy mamy tutaj do czynienia z reaktywacją cyklicznego duetu, czy jest to poprostu „odkurzenie” dla dobra firmy? Po obejrzeniu spotu nasuwa się zacne pytanie – na co jeszcze stać tych „dziadków”?

  • Wysublimowane poczucie chumoru. Dziadki dają radę. Od 2 lat wybieram się na festiwal Reklameżerców ale jakoś dojechać nie mogę.

  • mn

    dawno nie widziałem tak żenującej reklamy

  • Bardzo miło wspominam ich programy. Dobrze , że wrócili.

  • Michał

    [b]Nigdy nie wiedziałem co za muzyka leci w tle podczas kuchni pełnej niespodzianek… pamiętacie co to za utwór? W tym spocie leci coś podobnego.[/b]

    Los Indios Tabajaras – "Maria Elena" 🙂