5

Kobiety górą

Na warszawskich ulicach trafiłem na bardzo sympatyczną akcję reklamową. Pod hasłem „Robimy dla Ciebie odrobinę więcej” marka Always wyszła na ulicę. Tak naprawdę taki pomysł pasowałby idealnie do wielu marek i produktów… ale upały sprytnie wykorzystał Procter&Gamble.

Takie fotele można spotkać na ulicach Warszawy w okolicach przystanków. Zresztą atrakcji dla kobiet jest odrobinę więcej. Całość zmajstrowała krakowska Eskadra, która jeździ ze swoją ekipą po całej Polsce.

Fajne oczy ludzie robią jak widzą fotel na przystanku i facetów usługujących kobietom:-)
Trochę nieufnie podchodzą chyba do takich akcji, bo to nie wiadomo czy ukryta kamera, czy z fotelem gdzieś nie wyniosą. Ale jak rozmawiałem z chłopakami obsługującymi dzisiaj przystanek Sielce – reakcje kobiet są bardzo pozytywne. Co prawda był przypadek, że przyczepiła się straż miejska… ale firma znając polską rzeczywistość, ma to uwzględnione w budżecie – opłaciła mandat.

Szkoda, że strażnicy nic nie mają do samych przystanków, na jednej z konferencji dotyczącej outdooru, była dyskusja, że zagraniczni goście dziwią się, że w stolicy europejskiego kraju są jeszcze takie ohydne, obite blachą przystanki. Ano są, i to sporo jeszcze.

Aha, co jeszcze w ramach akcji Always? Będzie darmowa taksówka dla kobiet (wystarczy pomachać na oznakowany pojazd) i riksza w centrum miast. Wszystkie atrakcje, daty i szczegóły są opisane na stronie www.odrobinewiecej.pl.

Podoba mi się tak prowadzona na luzie kampania. Polując na wszelkiego rodzaju ambientowe akcje na mieście zawsze oceniam je pod kątem zastosowania w małej firmie, z niewielkim budżetem.

Akurat na goldenline toczy się dyskusja dotycząca sposobów na promocję salonu fryzjerskiego. Myślę, że do firm, gdzie ważna jest obsługa klienta taki pomysł z fotelem na przystanku jest idealny i niedrogi. Punkt zlokalizowany blisko przystanku może się w ten sposób idealnie promować, właśnie hasłem typu „u nas poczujesz się odrobinę lepiej”… no może akcja byłaby ryzykowna gdyby dentysta wystawił fotel zabiegowy 🙂 ale wszelkie salony fryzjerskie, kosmetyczne – idealna sprawa. Koszt? Fotel i osoba opłacana na godziny do obsługi fotela. Rozgłos? W małym mieście szum, komentarze i fotka w lokalnej gazecie gwarantowane.

Jeszcze przy okazji promowania salonów fryzjerskich mam dwie propozycje… obydwie ryzykowne, jedna z nich już była u mnie na blogu.

Pierwsza to reklama salonu fryzjerskiego z Milanu

A druga propozycja to już ostra jazda po bandzie, też salon, z Montralu tym razem…Hed Salon, mocne.

Z trzech propozycji na promocję salonu fryzjerskiego (fotel, Milan i Montreal) wybrałbym zdecydowanie promowanie przez fotel.

Aha… zapomniałem dodać, chłopaki od umilania czasu kobietom w czasie akcji Always, rozdają również czekoladki. Dorzuciłbym do oferty może małą buteleczkę wody… zwłaszcza w te bardziej upalne dni.

Comments 5

  1. Jestem z Krakowa – u nas też Always promowane były w ten sposób. I były butelki wody 🙂

  2. Pomysł z fotelem świetny, zwłaszcza dla promocji nowego gabinetu chorób kobiecych.

  3. Te reklamy sa bardzo nie na miejscu. W ogóle nie zachęcają, a wręcz odpychają.

  4. dobrze ze nie wszyscy w tym kraju są pseudo katolikami. Obrażacie sie bo widzicie Józefa z dredami? A to ze wasza wspaniała religia przywala na zabijanie ludzi dlatego ze są inni albo wierzą w co innego to ok?
    Celem każdej reklamy jest wywołanie emocji której podświadomie wpłyną na nasza ocenę. Pomysł dobry jak kazdy inny.Gratuluje kreatywnosci. ja do promocji młodziezowego salonu dodała bym jeszcze jakieś punkowe dodatki

Skomentuj buhaj_z_rogiem Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *