Jeszcze o reklamie społecznej

Z powodu niespodziewanej (jak to zwykle bywa wrrr…) awarii głównego komputera miałem mały problem z odpowiedzią na prośby dot. przesłania zapisu z dyskusji o reklamie społecznej. Bardzo więc przepraszam te osoby, które mimo maili jeszcze jej nie dostały, już naprawiam niedopatrzenie. Poniżej dyskusja do odsłuchania:

[audio:reklama spoleczna.mp3]

Prowadzenie: Paweł Prochenko, paneliści: Mirella Panek, Leszek Stafiej i Dariusz Lewandowski. Warszawa, Multikino 24.03.2007.
A tutaj mp3 do ściągnięcia (81 minut, 58mb).

Zbierającym materiały z tej konferencji przypominam jeszcze o specjalnie wydanej na ten dzień darmowej publikacji – miłego zasysania.

Tutaj można ją ściągnąć (pdf – 800kb): a poniżej przejrzeć

W komentarzach w poprzednim wpisie, wicherek pytał się dlaczego kampania „zupa była za słona” była niedobra – część odpowiedzi jest w książeczce, część zacytuję za Leszkiem Stafiejem z dyskusji:

Nie wystarczy powiedzieć, że „zupa była za słona”, bo z tego jak się dowiadujemy po fakcie, niestety, wynikło takie zjawisko społeczne, że mężczyźni stosujący przemoc domową poczuli się, że jest ich więcej. I witali się nawzajem w „klubie”. To jest reklama, którą jestem w stanie publicznie ganić za każdym razem jeśli mam okazję. Chodzi o to, żeby poruszywszy ten mur naszych emocji, obnażając w jakiś bardzo ostry sposób uczucia, emocje, nie zostawiać nas (odbiorców) z tymi nagimi emocjami, tylko powiedzieć nam co dalej…

resztę polecam dosłuchać w pliku….

A przy okazji polecam darmowy serwis do przesyłania duuużych plików, bardzo się przydaje, nie wymaga logowania, zakładania konta itp, odbiorca dostaje link do ściągnięcia (max 512 mb czyli prawie cała płyta).

www.mailbigfile.com

Przydaje się szczególnie w sytuacjach kiedy na prośbę – proszę wrzucić materiały na FTP-a – w słuchawce zalega długa cisza i następuje nerwowe poszukiwanie pana informatyka co się na tych eftepach zna :-).

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *