Trzy przykłady reklamy społecznej dotyczącej cichego przyzwolenia na problem pedofilii i „udawania, że się nie widzi”. Kreacja przygotowana przez agencję Tonga Workroom z Szanghaju.
Według mnie, świetne zdjęcie i pomysł, uważam jednak, że w przypadku takich akcji trzeba walić prosto z mostu, bez ogródek i ładnych haseł. Nie wiem, czy w Polsce ta reklama przyniosła by efekty, w naszym kraju najskuteczniejszy jest chyba prosty i jasny przekaz, czy to znikające produkty z lodówki czy „bo zupa była za słona”? Może poniższe przykłady zdobędą uznanie na jakimś festiwalu reklamy, ale czy będą skuteczne?
4
Comments 4
Niezłe. Druga chyba najmniej trafna.
a mi w drugiej podoba się ten motyw z odgiętą gazetą – bardzo dobre…
zdecydowanie. dwójka. róg extra.
wszystkie sA swietne gratulacje wydrukuje to i pokaze w szkole moze i porozwieszmay na korywarzach i w klasach oczywiscie ja dyrektorka sie sgodzi!!!! jeszcze raz gratulacje