4

Jeśli udajesz, że nie widzisz – też jesteś pedofilem

Trzy przykłady reklamy społecznej dotyczącej cichego przyzwolenia na problem pedofilii i „udawania, że się nie widzi”. Kreacja przygotowana przez agencję Tonga Workroom z Szanghaju.
Według mnie, świetne zdjęcie i pomysł, uważam jednak, że w przypadku takich akcji trzeba walić prosto z mostu, bez ogródek i ładnych haseł. Nie wiem, czy w Polsce ta reklama przyniosła by efekty, w naszym kraju najskuteczniejszy jest chyba prosty i jasny przekaz, czy to znikające produkty z lodówki czy „bo zupa była za słona”? Może poniższe przykłady zdobędą uznanie na jakimś festiwalu reklamy, ale czy będą skuteczne?

Comments 4

  1. wszystkie sA swietne gratulacje wydrukuje to i pokaze w szkole moze i porozwieszmay na korywarzach i w klasach oczywiscie ja dyrektorka sie sgodzi!!!! jeszcze raz gratulacje

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *