Z nowego cyklu „jednym zdaniem”, w premierowym wpisie w nowym roku, citylight Pepsi. Mój jednozdaniowy komentarz: „Boże uchowaj przed takimi tekstami na reklamach”.
8
Comments 8
Jednym słowem:
why ?
panpierz,
a Tobie sie podoba?
lekcje polskiego wskazane!!! Boze uchowaj polski jezyk to takich profanacji
jest tego chyba cała seria, sam widziałem jeszcze:
smak zostawcie… …cukier porzućcie
pomysł w tym jakiś jest, ale bardziej do mnie trafiały zabawy pepsi z grafiką (te ich emotki)
ale co mi tam, żadna kampania i tak nie przekona mnie do smaku pepsi max
@dominik
Nie jestem pod wrażeniem tej reklamy, o nie, tylko co w niej takiego złego ? Reklama jak każda.
Fun, ale jak się chcesz czepiać, to sam bądź w porządku z rekcją 😉 I Wszystkiego Dobrego w Nowym Roku
Author
Jednym zdaniem, to jednym zdaniem, ale tylko we wpisie (od czego są w końcu komentarze :)).
Hasło dla mnie przekombinowane, na siłę upchnięty slogan do zwrotu „boże uchowaj”. Gdzieś jest w tym jakiś pomysł… ale wyszedł z tego jakiś koszmarek.
@mareksy: za życzenia dziękuję i wzajemnie najlepszego w Nowym Roku, poprawy nie obiecuję, bo coś ostatnio mam bufor przepełniony – święta nie pomogły 🙂
A mi się podoba.