5

Jak zostałem kibicem

Łałałiła… ale dzisiaj kurier przyniósł do mnie niespodziewankę… i to idealnie w przeddzień rozpoczęcia EURO 2008.
Kiedy pracowałem jeszcze w Briefie, zrobiliśmy akcję z personalizowanymi okładkami magazynu, szybko stało się jasne, że personalizacja prezentów działa, i sprawia najzwyczajniej w świecie wielką radochę.

Wow, ale nie widziałem, że aż taką frajdę może mi sprawić koszulka z napisem mediafun 🙂 – dostałem ją od domu mediowego ZenithOptimedia. I nie żadna chińska podróbka wyszywana przez małe chińskie rączki (tylko przez małe tureckie) Made in Turkey & Puma jest na metkach i różnych kartonikach przypiętych do koszulki. Mogę więc spokojnie kibicować, szkoda tylko że prawdopodobnie pierwszy mecz spędzę w pociągu wracając z jutrzejszego Barcampu w Poznaniu

Koszulka pojawiła się u mnie nie bez powodu, już jutro rusza specjalny serwis mediowy dotyczący Euro 2008 – www.2008euro.zenithoptimedia.pl, gdzie mają się pojawiać informacje dotyczące oglądalności meczów i aktywności reklamodawców podczas mistrzostw (na razie tylko tyle wiem, bo strona jeszcze nie ruszyła).

Click5 też dostali koszulki 🙂

  • mc

    w Poznaniu czekają inne spersonalizowane prezenty ;-)))

  • Hę, ja już powoli projektuję sobie koszulkę z logo swojego bloga Killboard i zamierzam przechadzać się w niej na Open’er w Gdyni. Mam nadzieję, że nie spotkam przypadkiem urażonych reklamiarzy, bo jeszcze mnie powieszą na pierwszej lepszej gałęzi, albo utopią w Bałtyku.

  • na tej okładce Briefa to coś nie ta fryzura:)

  • no tak, w Briefie była personalizacja tylko z nazwiskami… fotka agencyjna i dostosowana do systemu personalizacji (Xerox, o ile pamiętam)

  • wlodi

    jakby ktoś chciał zmienić losy mistrzostw warto zagrać w grę UEFA EURO 2008, dla osób, które chciałby się dowiedzieć czegoś wiecej to zapraszam do recenzji http://gieromaniak.pl/gra__3726__UEFA_EURO_2008__recenzja.html