Krótko i zwięźle, bo content to czyste wideo – wystąpienie Barbary Stawarz (Content King) na konferencji InternetBeta 2014.
Komunikacja w dobie social media. Czy jeszcze ze sobą rozmawiamy i w jaki sposób to robimy? Jak przekuć zachowanie digital natives na sukces w relacji firma-klient? Dominacja komunikacji wizualnej, mnogość aplikacji do komunikacji. Jak zatem budować wartość firmy? Rozmawiać, oferować wartościowe treści, stawiać na content marketing, który jest rozmową, a nie handlowaniem.
Comments 3
Barbara Stawarz miło było jescze raz posłuchać 🙂
Fajna prelekcja:) Jeśli chodzi o user-generated content, super akcją był też konkurs „Bez kompromisów” Virgin Mobile Polska, dzięki czemu kanał sieci stał się jednym z bardziej oryginalnych pod względem treści wideo w Polsce 🙂 http://youtu.be/xfCWSGgSu-c?list=UUdcHT7gOCa4s3UK0OWzMtcQ
najważniejsze jest dawać drugiej stronie wartościowe treści, a wtedy sprzedaż jakoś tak sama z siebie przychodzi 🙂