31

InternetBeta 2011 – wygraj wejściówkę na jedną z najciekawszych tegorocznych konferencji

Myślałem, że uda mi się wczoraj znaleźć jakieś sensowne łącze żeby przesłać plik, ale było to trudniejsze niż myślałem, więc film konkursowy ląduje dzisiaj. Do wygrania jest wejściówka na konferencję InternetBeta w Rzeszowie, która odbędzie się 14-16 września. Nie rozwodząc się wiele nad tematem, powiem tylko, że warto tam być i że również w tym roku będę w Rzeszowie obecny, jestem też przekonany, że organizator – Mateusz Tułecki oraz jego team stanie na wysokości zadania zarówno pod względem merytorycznym jak i organizacyjnym – co w przypadku InternetBeta jest właściwie normą. Więcej o szczegółach konkursu w poniższym materiale – na propozycje czekam do 3 września do północy… w czwartek niedzielę rano ktoś z Was dowie się w jaki sposób spędzi czas w dniach 14-16 września 🙂 Powodzenia.

  • Bartek

    Steve Jobs mógłby wpaść do Polski… Siedzi teraz na emeryturze to i czasu ma sporo wolnego pewnie, a prelegentem jest jak wszyscy wiemy genialnym! ;o)

    • Podpisuję się. Steve Jobs jeszcze nie prowadził wykładów w Polsce.

  • Ewa

    Ale zagranicznych, zagranicznych? czy polskich mieszkających za granica? 🙂 Osobiście bardzo bym chciała zobaczyć Pascala Finette bo to strasznie sympatyczny facet i dla odmiany zna też niemiecki 😛

  • Marcin

    Mary Baglivo – CEO at Saatchi & Saatchi – kobieta (nie brzydka 😉 ), kierowniczka jednej z największych na świecie agencji mediowych, z chęcią posłuchałbym co ma do powiedzenia a na pewno nie mało

  • Tim Cook – nowy CEO Apple'a

    Mało realne, ale jak cudownie byłoby usłyszeć rozwinięcie jego krótkiego maila do pracowników Jabłuszka – "Apple się nie zmieni" 🙂 To tak w kwestii uzasadnienia mojego wyboru 🙂

  • Jane McGonigal, autorka książki „Reality Is Broken”, badaczka gier, graczy, spiritus movens stojący za grywalizacją. Do tego świetna mówczyni i kobieta z pasją.

    Aha, wejściówkę już mam, więc jeśli wygram, to przekażę komuś u mnie na blogu w innym konkursie 😛

  • Larry Page – a dlaczego? Warto było by usłyszeć kierunek rozwoju googla który wyznacza tak naprawdę wszystkie trendy marketingowe w całym internecie. Gdzie był by internet bez google.com? Ja sobie nie jestem w stanie wyobrazić. A gdzie będzie za 10 lat? Może Larry to wie i chętnie się podzieli tymi informacjami? 🙂

  • Mark Zuckerberg – postaci chyba nie trzeba przedstawiać. Facebook jego dziecko (bądź nie jego) spowodował wielkie zamieszanie we współczesnym internecie. Na pewno "sciągnięcie" jego do Polski spowodowało by wielkie zamieszanie.

    Niewątpliwie jeden ogrom ludzi chciałby mieć możliwość posłuchania co ma do powiedzenia odnośnie rozwoju wirtualnych mediów w najbliższym okresie, natomiast drugi ogrom ludzi chciało by go móc choćby zobaczyć. Z pewnością wielu traktuje go jak 8 cud świata, a możliwość w późniejszym terminie opowiadania swoim znajomym, dzieciom, wnuczkom itp : "Widziałem Marka" była by dla nich bezcenna.

    Dlatego też moim zdaniem byłby to idealny prelegent na konferencję w Polsce 🙂

  • Michał Kowalski

    Jack Dorsey – twórca Twittera. A dlaczego? fajnie byłoby posłuchać troszkę o początkach, wielkim boom w Stanach, jego wielkim wpływie na społeczeństwo i wiele aspektów życia obywatelskiego, ale także a może przede wszystkim dowiedzieć się czegoś o przyszłości i kierunku w którym serwis będzie podążał. Taka wizyta mogłaby też sprowokować dyskusję dlaczego w Polsce formuła mikroblogów się nie przyjęła tak jak za oceanem.

  • Elżbieta

    Henry Jenkins, nazwany przez Howarda Rheingold'a McLuhan'em XXI wieku. W książce "Kultura konwergencji" opisuje łączenie się mediów na różnych poziomach. Poruszając tematykę opowiadań transmedialnych, wchodząc w obszary alternate reality games (ARG) przedstawia współczesne przeobrażenia w świecie mediów, technologii oraz zachowań konsumenckich.

    Niezwykle ciekawa postać – idealny prelegent.
    Przy braku możliwości zaproszenia Jenkinsa równie interesującą postacią, którą jestem przekonana każdy chciałby wysłuchać jest Philip Kotler – tej postaci nie trzeba przybliżać – guru marketingu. Ostatnio był w Polsce w 2009 roku – myślę, że chętnie odwiedziłby Polskę ponownie 🙂
    Obecność na konferencji, której byłby prelegentem – Bezcenna!

  • Seth Godin, autor wielu książek, które skłoniły rzesze ludzi do zmiany sposobu myślenie i zachowania w temacie biznesu. Przy okazji to jeden z bardziej wpływowych blogerów na świecie, przedsiębiorca i prelegent – więc powinno być łatwiej go nakłonić do przyjazdu. Czemu to właśnie Seth miałby przyjechać? Bo świetnie się go czyta, więc bardzo chciałbym go też posłuchać 🙂

    Przy okazji, według mojego kalendarza to 1 września był w czwartek… 3 września to sobota, więc wyniki w niedzielę rano? 🙂

    • mediafun

      żyję w totalnej nieświadomości czasu, a przede wszystkim dni tygodnia, oczywiscie masz racje – 3 września – to sobota, a wyniki w niedzielę

  • Małgorzata

    Paul Adams – kiedyś w szeregach Google, obecnie pracownik Facebooka.Opracował najważniejszą koncepcję w G+, która odróżnia go od Facebooka – kręgi. Autor książki "Social Circles" (której publikacja była zablokowana przez Google) – przy okazji ciekawy wpis na jego blogu: http://www.thinkoutsidein.com/blog/2011/07/why-i-

    Czemu on? Myślę, że miałby sporo do powiedzenia o tym jak powiązania społeczne w realnym życiu wpływają na zachowania w internecie, a co za tym idzie na przyszłość social media i jego zastosowaniu w marketingu.

  • Ja trochę dalej poszukam. I znalazłem… Petera Molyneuxa. Branża co prawda ciut inna, ale ten człowiek swoją epokę w tematyce gier komputerowych wyprzedził o lata świetlne. I jeśli mówimy o marketingu, warto się przyjrzeć kampaniom choćby takich gier jak Fable lub Black&White. A nade wszystko warto zwrócić uwagę na grę Dungeon Keeper, obecnie już trochę zapomnianą.
    I jeśli mówimy o kreatywności w Internecie, ja od razu myślę właśnie o Molyneuxie – mimo że przecież działał w trochę innej (co prawda później się trochę zaczął bratać z siecią, ale mimo wszystko jego główne zasługi pochodzą z czasów offline).

  • Grzesiek

    Tom Anderson – były CEO myspace, a ostatnio etatowy spamer na g+ 🙂

    Tom publikując na g+ daje się poznać jako świetny animator społeczności. Jego wpisy, chociaż dotykające różnych spraw, to z reguły są bardzo ciekawe, pełne trafnych spostrzeżeń a przy tym często zabawne. Wszystko podane w bardzo przystępnej tj. "luźnej formie" – lepszego kandydata na prelegenta ze świecą szukać !
    Ps. Stevovi dajcie odpocząć ;P

  • Jan

    Eli Pariser – autor "The Filter Bubble", prezes zarządu MoveOn.org.

    Bo potrafi spojrzeć na internetowe zagadnienia z boku i doskonale opowiedzieć o wnioskach z tej obserwacji. No i jest zapewne bardziej osiągalny od zmęczonego Stefana, zapracowanego Timkuka czy znudzonego Marka.
    http://www.youtube.com/watch?v=eW8qjTd5hpQ

  • Marcin

    Gary Vaynerchuk – videobloger, tworca startupów, autor popularnej książki "Crush It". W internecie można znależć kilka jego ciekawych wystąpień, dających kopa. Myślę że ciekawa postać.

  • Sir Ken Robinson – niezły jajcarz, a przy okazji autor "Oblicza Umysłu. Ucząc się kreatywności" i wystąpienia Schools kill creativity, które widzieli chyba wszyscy w internecie (jeśli nie widziałeś, wstydź się, opuść głowę i oglądaj: http://www.ted.com/talks/ken_robinson_says_school….

    A teraz dlaczego:
    – mówi o kreatywności, która jest potrzebna nam wszystkim, a zabija ją szkoła
    – skupia się na tym, co jest naprawdę ważne i mówi do ludzi językiem ludzi,
    – jest niesamowitym mówcą
    – jego teorie miażdżą rzeczywistość, wyciskają z niej soki i sprzedają w małych kartonikach

  • Paul Graham – bo ze wszystkich członków panteonu Krzemowej Doliny najciekawiej (i bardzo chętnie!) przekazuje swoją niezwykle cenną i unikatową wiedzę.

  • Leo Messi – CEO Barcelony.

  • Sylvo

    Michael Arrington – najpotężniejszy bloger IT (założyciel TechCrunch-a) a ostatnio inwestor w swoim funduszu VC. Sądzę że miałby sporo ciekawych rzeczy do opowiedzenia.

    Pozdrawiam!

  • pawel

    Jay Abraham – bo wreszcie mógłbym się dowiedzieć jak było z tym chaosem… 😉

  • Michał

    Martin Lindstrom, bo to specjalista do spraw brandingu i zajmował się takimi markami jak Mars, Pepsi, The Walt Disney Company, American Express, Mercedes-Benz, Visa, McDonald's, czy Microsoft. Marki mówią same za siebie, a sam Martin mógłby opowiedzieć o tym w którą stronę jego zdaniem pójdzie świat marketingu i reklamy!

  • Malcolm Gladwell – zdecydowanie, jako jedyny autor pojawił się w 20. biznesowych bestsellerów Think Tank Magazin wielokrotnie (Byłsk, Punkt Przełomowy, Poza schematem). W swoich książkach i innych publikacjach przytacza niezwyczajne i nieoczkiwane implikacje z badań społecznych, odwołuje się do psychologii pisząc o biznesie, gospodarce i ekonomii – także w życiu prywatnym. Wybuchowa mieszanka – super byłoby z nim porozmawiać! Wierna czytelniczka;)

  • Grzesiek

    Do licha. Tylu ciekawych ludzi o których nigdy nie słyszałem. Dzięki za wskazówki !

  • Elżbieta

    Któż z nas został szczęśliwym posiadaczem biletu? 🙂

  • Już rozdane te wejściówki, czy sie jeszcze załapię?

    • mediafun

      rozdane, może jeszcze wpadnie jakiś konkurs