15

Imagination Day, czyli kreatywni oraz najlepsze reklamy świata – już w poniedziałek (a dzisiaj konkurs)

Ha! Dzieje się dużo (i nie mam na myśli Timeline’u), okres wrzesień-listopad to zawsze mocno konferencyjny czas, co oznacza mnóstwo spotkań, sporo wiedzy i networkingu (piję mało, więc wątroba nie jest zagrożona). Ale to też oznacza, że mediafunowe logo i mediafunową drużynę będzie można spotkać w różnych miejscach kraju, a czasem załapać się na darmową wejściówkę w przypadku płatnych imprez.

Poniedziałek, 26 września zapowiada się szczególnie interesująco – w tym dniu odbywa się konferencja Imagination Day połączona z pokazem najlepszych reklam z Cannes. Najlepsze reklamy ogląda się najlepiej na dużym ekranie, dlatego wszytko odbywa się w Multikinie w Złotych Tarasach (Warszawa).

Najpierw część konferencyjna (od 10-16), gośćmi będą kreatywni a agencji reklamowych z całego świata :

– Florian Schmitt, Creative Director – Hi-ReS! (Londyn/Nowy Jork)

– Alessandro Bêda, Head of Art – Duda Propaganda (Lizbona)

– Jimmy Herdberg, President&Creative Director – Kokokaka (Sztokholm)

– Dominik Lammer, Creative Director&Head of Syzygy Lab oraz Christian Auth, Head of RIA – Syzygy Frankfurt (Frankfurt)

Po części konferencyjnej zostaną wręczone nagrody, które polskie agencje zdobyły na tegorocznym festiwalu (Euro RSCG Warsaw, Publicis, Feedback/Hill & Knowlton Warsaw) oraz odbędzie się pokaz najlepszych reklam nagrodzonych podczas Cannes.

Wszyscy którzy pasjonują się reklamą, kreatywnymi rozwiązaniami i chcą poznać ludzi z branży – odsyłam na stronę konferencji – tam można kupić bilety.

Mam dla Was dwa zaproszenia do rozdania.
Co trzeba zrobić?
Dzisiaj (23.09) między godziną 12 a 14 zadam w komentarzu pod tym wpisem jakieś wybitnie skomplikowane pytanie. Pierwsza osoba, która poprawnie odpowie na pytanie, otrzymuje wejściówkę. Proste. Po rozdaniu pierwszej wejściówki procedurę powtarzamy aż do rozdania drugiej. Polecam więc ten wpis Waszej uwadze dzisiaj w godzinach od 12 do 14. 🙂 Powodzenia.

Comments 15

  1. Post
    Author

    Pierwsza wejściówka do rozdania: aby ją otrzymać wystarczy odpowiedzieć na pytanie: Jak nazywa się aktor, odtwarzający znaną w świecie reklamy postać – Old Spice Guy. Kto pierwszy odpowie na pytanie, ten zgarnia bilet.

    Uwaga: czasem zdarza się tak, że filtr antyspamowy wrzuca komentarz do poczekalni, jeśli napiszecie komentarz i nie pojawi się on od razu, nie martwcie się, godzina i kolejność będzie zanotowana, więc w razie pierszeństwa nagroda nie przepadnie.

    1. Post
      Author

      Gratuluję Michał, zgadza się 🙂
      będziesz na liście, imię i nazwisko takie jak w mailu przyy komentarzu?

  2. Post
    Author

    Wszyscy wiedzą, że zabronione jest reklamowanie wysokoprocentowego alkoholu w mediach ogólnodostępnych… a kiedyś było jeszcze gorzej, ale reklamodawcy znaleźli sposoby oby obejść ograniczenia. Mruganie oczkiem w reklamie piwa bezalkoholowego czy też Wypoczynkowa Turystyka Konna Soplica (przeczytaj na glos skrót WTK Soplica :-).

    Podaj jeszcze inny przykład jaki wymyślili reklamodawcy na obejście zakazu. Pierwsza odpowiedź zgarnia nagrodę 🙂

    1. Post
      Author

      Kacper pierwszy, nazwisko tak jak w mailu w komentarzu? potwierdź proszę i jesteś na liście.

  3. jeszcze sobie przypominam fajną reklamę, jakiejś whisky, która informowała o tym, że trzeba uważać na podrobione alkohole i pokazywała jak znaleźć oryginalny produkt, oczywiście na przykładzie bardzo określonej butelki.

    1. Post
      Author
  4. YAY!

    Nazwisko jak w mailu, tylko z jednym „k” na końcu.

    Wejściówka jest na całość, czy tylko pokaz reklam?

    1. Post
      Author

Skomentuj Kacper Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *