4

Hity i Kiksy

Bardzo trafne i ciekawe „Hity” i „kiksy” pojawiły się w ostatnich numerach Media & Marketing – moja skrzynka pocztowa w końcu się zapełniła, bo Poczta Polska chyba się chwilowo odkorkowała i dostałem wszelką zaległą prasę.

„Hita” dostał TVN za „tylko jedną reklamę” – skuteczne narzędzie zmuszające do obejrzenia całego spotu… ale TVN spieprzył sprawę, bo zaraz po „tylko jednej reklamie” puszcza cały pełny bloczek i dlatego (bardzo dobrze) dostał również „Kiksa”. O dziwnej zabawie z widzem wspominałem jakiś czas temu, myślę, że większość widzów osobiście przyznała by TVN-owi tego „kiksa”, a nawet gdzieś by im wcisnęła go razem z tym blokiem (podobno cały czas skutecznym).

No i dalej całkiem zasłużony Hit dla Dębowego Mocnego, czyli „Sękatego życia Wita Dąbala” – bardzo fajny spot, mam nadzieję, że historie będą kontynuowane – czekam na kolejne sękate epizody. Myślę, że Dębowe w przyszłym roku zgarnie jakąś nagrodę.

[gv data=”http://www.youtube.com/v/7D4oRThmvyU”][/gv]
  • simon

    Nie pamiętam ani jednej slabej reklamy dęba.
    Nagroda sie nalezy – bez 2 zdan.
    Moje ulubione piwko 🙂

  • Korek

    Nazwe bloku zmieniono z „Tylko jedna raklama” na „Reklama specjalna”. Bede szczery do bólu: To mnie wq****

  • zmienili na reklamę specjalną, ale… dają teraz blok reklam – potem zapowiedzi filmów (wdzowie przyzwyczaili się, że to oznacza koniec bloku reklamowego), a potem kolejny bloczek reklam – jak nie kijem to pałką 🙂

  • Diana

    I za to kolejny kiks.
    Chociaż z drugiej strony można w czasie filmu nic nie tracąc z treści spokojnie się wykąpać i resztę oglądać już w łóżeczku.