Miałem dzisiaj okazję wstąpić na herbatkę do Superstacji i opowiedzieć parę słów o blogach, blogowaniu i zarabianiu. Ostrzegałem, że będę wymieniał nazwy marek (pozwolili!) no i poszło…
W kilkunastominutowej rozmowie dostało się: Red Bulowi, Małyszowi, Agito, Scarlet, LG, Pracuj.pl, Eirenie, zjadamyreklamy, konkursom blogowym, Webstarom, kodeksowi, Wawelowi i robakom, Onetowi, Agorze.
Kawę wypiłem przed wejściem i trochę byłem rozpędzony… na tyle, że na pytanie prowadzącej program o ilość odsłon na moim blogu powiedziałem 50 tysięcy dziennie. Zagalopowałem się trochę, kwiecień na mediafunie to 22 tys. unikalnych użytkowników, którzy wygenerowali 30 tys. wizyt i 50 tys. odsłon – tak w kwestii wyjaśnienia. A przed kamerami to ja zawsze „łapie stresa”.
O wspomnianym w rozmowie kodeksie możecie przeczytać pod tymi linkami:
kodeks współpracy z blogerami
grupa dyskusyjna „kodeks współpracy z blogeram”
Reklama porusza blogosferę
Polscy blogerzy regulują współpracę z reklamodawcami
Polscy blogerzy regulują współpracę z reklamodawcami
Comments 18
Fajne wystąpienie 🙂 Mi się podobało – dobrze, że media zaczynają się interesować blogosferą:)
Fascynat mediów staje się coraz bardziej medialny:) Gratulecje jakże udanego występu. Aż miło było słuchać!
Rozsądnie, konkretnie jak zawsze pełen profesjonalizm ze strony p. Maćka.
Fanatyku z tym zainteresowaniem nie przesadzaj 😉
Pozdrawiam
przesadzałem kwiatki, gdy przypadkiem z bbc (hurra – labours dostali w dupe) wcisnęło mi się na ten program.
superstacja odkryła takie cos jak blogi i blogerzy :)) nie było tak zle, bo już obawiałem się że prowadzaca bedzie prowadzila tematy na poziomie rozmow z minge i lepperem.
btw. ktore medium nastepne?
Wyszło w porządku.
Ten kodeks, bo nieco mi umknął, jest dostępny do przeczytania już w sieci?
Nie chcę słodzić, ale zawsze z przyjemnością oglądam twoje wystąpienia. Zastanawiam się, czy nie było by lepiej wszystkie wpisy nagrywać na video? Nawet pani w Superstacji odrobiła zadanie domowe. Chyba zacznę częściej oglądać. Już kilka razy pozytywnie mnie zaskoczyli.
bardzo pozytywnie:) fajnie, że media nas widzą i chcą wiedzieć czegoś więcej. Jeszcze lepiej, jak są to wywiady po kilkanaście minut – można coś konkretnego powiedzieć.
Pani prowadzącej duży plus za to, że wiedziała o czym mówi:)
Gratuluję Maćku, super wystąpienie. I rzeczywiście dziennikarka też profesjonalnie podeszła do rozmowy. Super.
Gratuluję!
Jak obejrzałem nagranie to rzuciły mi się w oczy (w uszy?) nazwy marek i nie dawało mi spokoju, że dziennikarka nie upominała Cię 😉 Ale na pewno lepiej wypadło niżbyś je omijał – jest naturalniej IMO.
Aż zaskoczony jestem, ze w superstacji mogą puszczać coś, co mnie zainteresuje 😉 Chyba Marketing&More ma z nimi jakąś umowę, nie? Bo często się tam pojawiają. W każdym razie duży plus dla tej stacji.
Author
to tak od kuchni:
przed rozmową powiedziałem, że będę wymieniał nazwy marek i firm, prowadząca program nie miała nic przeciwko, tylko zastrzegła, że jak już będę wymieniał, to żebym mówił i kilku markach a nie tylko o jednej, żeby nie zalatywało kryptoreklamą… no i wyszło chyba fajnie.
Tak, to prawda, Marketing & More ma dość dobre wejścia w Superstacji, i udaje im się przepchnąć do telewizji tematy związane z marketingiem i reklamą (co nie jest wcale o tym takie łatwe, wspominał o tym niedawno Grzegorz Kiszluk z Briefu). Oprócz tego najczęściej temat reklamy i marketingu porusza TVN24, najczęściej jak chodzi o promocję Polski lub kontrowersyjną reklamę.
Sam mam dobry kontakt z redakcją M&More i podoba mi się taka współpraca blogera z magazynem branżowym (przypomnę, że na TUBIE 02 obok innych magazynów również był M&More, prenumeraty itp). W ostatnich numerach M&More jest strona poświęcona blogom (najciekawsze wpisy z blogów marketingowych). Moja wizyta w Superstacji też była wynikiem dobrych kontaktów z redakcją M&More. Przy okazji podrzuciłem im jeszcze jeden temat – oglądajcie w niedzielę o godz. 18 🙂
A faktycznie, byłem pozytywnie zaskoczony, że przygotowali się do programu i podczas rozmowy puszczali zrzuty z bloga i film z tańcami na heinekenie 🙂
A Internauci to czytają i piszą…
Gratulacje udanego wywiadu! 🙂
A dostało się: TVNowi, Youtubowi i BPH bankowi? Za ich akcje kasowania i uzurpowania sobie praw do rzekomo ich własności ? Jeszcze nie obejrzałem więc się zapytuję?
Pingback: Rok 2008 – blogerzy zdobywają telewizję? : Blog.Mediafun.pl
Pingback: Techkultura.com - kultura, internet, media » Blog Archive » Paweł Lipiec o FreeTibet.pl w Superstacji
Przez Ciebie się spóźnię do szkoły… 😛
Pingback: Piszę nudnego bloga | MIKOWHY pe.el
Pingback: Strategie marketingowe - marketing szeptany i wirusowy - newsletter marketing - e-pr - Think-a-head.org | Sponsoring bloga: dobra strategia i przejrzyste zasady
Moim zdaniem Superstacja zaczyna mieć coraz bardziej sensowne programy, i to nie rodem z tabloidow. A zapowiadalo sie na kopie Superexpresu 🙂