4

Gry społecznościowe – kim są gracze on-line i jak na nich zarabiać

Lidia Janoszka z Ganymede na Auli 42 w świetnej i konkretnej prezentacji dotyczącej zarabiania i produkcji gier społecznościowych.

Miło jest słuchać o sukcesach polskich firm na międzynarodowych rynkach, zwłaszcza wtedy, kiedy nie boją się o nich mówić. Polecam ten fragment dotyczący charakterystyk graczy w serwisach z grami społecznościowymi 🙂Tutaj można obejrzeć materiał w innych formatach lub pobrać na dysk.

  • Dobry motyw z kobietą, która się rozbierała za wirtualne pieniądze 🙂

    Trzeba przyznać, że sukces bardzo duży.

  • Pingback: Kultura 2.0 » Archiwum bloga » Branża gier - dość nieoczekiwany rok()

  • Bardzo ciekawy temat. Problem w tym, że wiele firm robiących takie gry za szybko odpuszcza i przestaje się interesować grą pomimo tego, że nadal jest pełno aktywnych graczy.
    Pozdrawiam
    Marek http://www.hestiaolsztyn.pl/

  • Nie zgodzę się z Markiem. Moim zdaniem jeśli gra jest dobra, to zainteresowanie graczy automatycznie motywuje twórców do jeszcze bardziej wytężonej pracy.
    Pozdrawiam,
    Darek