14

Gładź sobie tatuaże

Z reklamami produktów budowlanych zawsze jest problem. Z jednej strony ozdobniki, niuanse, metafory nie działają, po prostu baba i gołe cycki albo Pazura i klej do glazury. Z drugiej strony, poważna firma z coraz większymi, giełdowymi ambicjami – nie zawsze wypada gołe tyłki pokazywać.

Kiedyś szef jednej z firm eventowych opowiadał, że głowili się nad imprezami dla szefów branż budowlanych, wymyślali dziwne rzeczy, artystyczne akrobacje itp, ale najbardziej sprawdzonym sposobem okazywały się zawsze laski na stołach, tona kiełbachy i wóda (to prawie jego słowa, cytowane z pamięci).

Producent gładzi szpachlowej Megaron już raz się naraził organizacjom feministycznym swoim billboardem, poprzedzonym teaserem „gładź, gładź, gładź”.

Tym razem kampania startuje bardziej subtelnie (chociaż i tutaj zdania mogą być podzielone, zwłaszcza jeśli chodzi o spoty), również z teaserami na billboardach oraz w telewizji.

Billboard:

Dwa spoty:

Nie wiem co o tym sądzić, jestem trochę zmieszany, chyba wolę gołą babę na plakacie – wtedy mam jasność.

  • ;)

    Widac ze to pan juzek z ‚marketingu’ po zobaczeniu reklamy mobilking ‚wymyslil’ nowa kreacje 🙂 a grafik z agencji dziabex dodal to cudownie zielone logo, prezes dopisal profffffeeeśśśśśional i juz chcieli dac calosc do realizacji gdy jakas tajemnicza sila oddala to za 5 dwunasta do prawdziwej agencji a oni juz tylko rece zalamali i powiedziali – kochani w 5 min to my wam ledwo ten billboard zrobimy

  • Uuuuuu, normalnie się rozczarowałam. Mogliby coś kreatywniejszego tym razem zrobić niż to, bo to się ewidentnie kojarzyło z poprzednimi tizerami i billboardami.

  • dodam jeszcze, uważam że spoty mają fajne zdjęcia i światło, widać rękę fachowca a nie „made in telewizja regionalna”…

  • a przykłady innych teaserów gładzi podaje Natalia Hatalska http://www.hatalska.com/2008/07/06/w-trojmiescie-na-miescie/

  • W Poznaniu na obrzeżach jest szyld ciągarni stali.
    Na szyldzie leży rozłożona, wręcz rozciągnięta kobieta w kuszącej pozie. Podpis: ciągniemy nawet do 5 mm…
    Tutaj mamy więc szczyt finezji.

  • orb

    „gładź, gładź, gładź” przy tym to była rewelka 😉
    Nie rozumiem przekazu: kto jest targetem tego dzieła sztuki reklamowej? Co te tatuaże mają komunikować? Nawet nie chce mi się szukać odpowiedzi 😀

    @julievna: nie wiedziałem, że ciągarnie stali mają taki ciąg do komunikacji 😉 „ciągniemy nawet do 5 mm” =

  • orb

    mialo byc ” = lol” 😉

  • ależ oczywiście, ciągarnia stali w Poznaniu to prawdziwa perełka i klasyk 🙂
    http://www.blog.mediafun.pl/index.php/2006/07/12/monitory-ciagna-parowki/

  • orb

    Maciek, zabiłeś mnie 😀
    muzeum marketingu dziwnego by Zmyślony pamiętam z oczywistych względów ;), ale ten klasyk mi umknął 😀

    wstyd mi 😀

  • Pingback: Gładź… i kładź! « Hardcore dla myślących()

  • zmartwiony

    światło powiadasz dobre hmm? ręka profesjonalisty ojjj ??? przecież to amatorszczyzna w koncepcji, kreacji o produkcji jakich mało. Film kręcony kamerą szwagra, główna rola Pani Zosia z biedronki a plan to kuchnia Edzia.
    Dajcie spokój, może faktycznie poprzednia kampania nie była mistrzowska ale to co teraz zrobili to strzał w kolano!!!!
    Niech odważny przyzna się że to zrobił !!!
    Pewnie loty agencji która zrobiła poprzednią reklamę nieźle spadły skoro tym razem tak skiepścili

  • Witam,
    mam przyjemność reprezentować agnecję reklamowa, która przygotowana pierwszą w tym roku kampanie reklamwoą(outdoor) dla firmy Megaron pod hasłem:”gładź, gładź”(motyw wspomnianej tu już nagiej kobiety)
    Pragnę oficjalnie poinformować że NIE JESTEŚMY AUTORAMI BIEŻĄCEJ(pokazanej powyżej) KAMPANII.

    pozdrawiam
    Account

  • bronk

    od 16.02.09 emitowany jest kolejny spot firmy Megaron… ciekawe jak tym razem będzie odebrany;)

  • Pingback: Megaron : Blog.Mediafun.pl()