14

Gładź sobie tatuaże

Z reklamami produktów budowlanych zawsze jest problem. Z jednej strony ozdobniki, niuanse, metafory nie działają, po prostu baba i gołe cycki albo Pazura i klej do glazury. Z drugiej strony, poważna firma z coraz większymi, giełdowymi ambicjami – nie zawsze wypada gołe tyłki pokazywać.

Kiedyś szef jednej z firm eventowych opowiadał, że głowili się nad imprezami dla szefów branż budowlanych, wymyślali dziwne rzeczy, artystyczne akrobacje itp, ale najbardziej sprawdzonym sposobem okazywały się zawsze laski na stołach, tona kiełbachy i wóda (to prawie jego słowa, cytowane z pamięci).

Producent gładzi szpachlowej Megaron już raz się naraził organizacjom feministycznym swoim billboardem, poprzedzonym teaserem „gładź, gładź, gładź”.

Tym razem kampania startuje bardziej subtelnie (chociaż i tutaj zdania mogą być podzielone, zwłaszcza jeśli chodzi o spoty), również z teaserami na billboardach oraz w telewizji.

Billboard:

Dwa spoty:

Nie wiem co o tym sądzić, jestem trochę zmieszany, chyba wolę gołą babę na plakacie – wtedy mam jasność.

Comments 14

  1. Widac ze to pan juzek z ‚marketingu’ po zobaczeniu reklamy mobilking ‚wymyslil’ nowa kreacje 🙂 a grafik z agencji dziabex dodal to cudownie zielone logo, prezes dopisal profffffeeeśśśśśional i juz chcieli dac calosc do realizacji gdy jakas tajemnicza sila oddala to za 5 dwunasta do prawdziwej agencji a oni juz tylko rece zalamali i powiedziali – kochani w 5 min to my wam ledwo ten billboard zrobimy

  2. Uuuuuu, normalnie się rozczarowałam. Mogliby coś kreatywniejszego tym razem zrobić niż to, bo to się ewidentnie kojarzyło z poprzednimi tizerami i billboardami.

  3. Post
    Author

    dodam jeszcze, uważam że spoty mają fajne zdjęcia i światło, widać rękę fachowca a nie „made in telewizja regionalna”…

  4. Post
    Author
  5. W Poznaniu na obrzeżach jest szyld ciągarni stali.
    Na szyldzie leży rozłożona, wręcz rozciągnięta kobieta w kuszącej pozie. Podpis: ciągniemy nawet do 5 mm…
    Tutaj mamy więc szczyt finezji.

  6. „gładź, gładź, gładź” przy tym to była rewelka 😉
    Nie rozumiem przekazu: kto jest targetem tego dzieła sztuki reklamowej? Co te tatuaże mają komunikować? Nawet nie chce mi się szukać odpowiedzi 😀

    @julievna: nie wiedziałem, że ciągarnie stali mają taki ciąg do komunikacji 😉 „ciągniemy nawet do 5 mm” =

  7. Post
    Author
  8. Maciek, zabiłeś mnie 😀
    muzeum marketingu dziwnego by Zmyślony pamiętam z oczywistych względów ;), ale ten klasyk mi umknął 😀

    wstyd mi 😀

  9. Pingback: Gładź… i kładź! « Hardcore dla myślących

  10. światło powiadasz dobre hmm? ręka profesjonalisty ojjj ??? przecież to amatorszczyzna w koncepcji, kreacji o produkcji jakich mało. Film kręcony kamerą szwagra, główna rola Pani Zosia z biedronki a plan to kuchnia Edzia.
    Dajcie spokój, może faktycznie poprzednia kampania nie była mistrzowska ale to co teraz zrobili to strzał w kolano!!!!
    Niech odważny przyzna się że to zrobił !!!
    Pewnie loty agencji która zrobiła poprzednią reklamę nieźle spadły skoro tym razem tak skiepścili

  11. Witam,
    mam przyjemność reprezentować agnecję reklamowa, która przygotowana pierwszą w tym roku kampanie reklamwoą(outdoor) dla firmy Megaron pod hasłem:”gładź, gładź”(motyw wspomnianej tu już nagiej kobiety)
    Pragnę oficjalnie poinformować że NIE JESTEŚMY AUTORAMI BIEŻĄCEJ(pokazanej powyżej) KAMPANII.

    pozdrawiam
    Account

  12. od 16.02.09 emitowany jest kolejny spot firmy Megaron… ciekawe jak tym razem będzie odebrany;)

  13. Pingback: Megaron : Blog.Mediafun.pl

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *