20

Gdzie włożyć palec?

Obserwując billboardy „na mieście’ widzę, że D.U.P.A. jest cały czas na etapie teaserów. Trzytygodniowe teasery w kilku miastach (informowaliście o nich w komentarzach do innych wpisów) oznaczają spory budżet, ja w dalszym ciągu nie wiem gdzie tego Palca sobie włożyć. Śledziłem kilka dyskusji, ale nadal jestem w lesie, nie wiem o co biega… Bo, jak rozumiem „waw” w domenie www.dupa.waw.pl wynika tylko z tego, że akurat jedyna wolna domena z „dupą” w adresie była (chociaż info.pl też jest wolna). Ale jeszcze tydzień i przestanie mnie to obchodzić, też tak macie?

Comments 20

  1. Billboard sugeruje żeby palec włożyć tam, gdzie strona www. A strona mówi, żeby do ust… Fuj!
    Też nie rozumiem, o co w tym chodzi. Ale domyślam się, że autor chciał, żeby było BARDZO kontrowersyjnie i jeszcze śmieszniej. I żeby pisali, to się PiAr zrobi.
    A „waw” to może, że dystrybucja ograniczona? Tylko nie wiem czy chodzi o dystrybucję palca, czy d…?

  2. Post
    Author
  3. Za tydzień jeśli będą jeszcze billboardy to nawet nie będę tego pamiętał. Szczerze powiedziawszy podchodzę do tego rzeczy już bezrefleksyjnie.

  4. Na stronie się pojawiła informacja, że w sprzedaży w sklepach się winien produkt (czytaj batonik?) pojawić niedługo. Swoją drogą we Wrocławiu reklam jest także trochę…

  5. Billboardy (z adresem .waw.pl) widzialem tez we Wroclawiu ostatnio. Tak jak piszesz, pewnie byla to jedyna wolna domena 😉

    ze strony wynika ze to batonik i ze juz go nawet mozna zamowic…
    ale ile w tym prawdy? Skad startujaca firma produkujaca batony mialaby taki budzet reklamowy. A przegladalem juz wszystkie podstrony dupa.waw.pl w poszukiwaniu nazwy jakiegos „Wielkiego Mocodawcy” stojacego za tym wszystkim i nic… zadne nestle, wedle ani inne

  6. Nie wierzę, żeby to był producent czegokolwiek do jedzenia – skojarzenie bądź co bądź pozostałoby niesmaczne…
    I rzeczywiście trwa to już zbyt długo.

  7. Ale myślisz, że ktoś byłby aż tak `sprytny` i tak zacierał ślady wskazujące w tym momencie na tą firmę 'Dzięki Uprzejmości Pana Andrzeja/DUPA’?

    O ile pamiętam to większość teaserów na sieci zapominała o podstawowych kwestiach, gdzie /whois na domenie było tą najczęściej spotykaną. Nawet ostatnio jedna z 'anglojęzycznych’ stron krzaków uwiarygadniających SpecTab miała w kodzie polskie komentarze i polskie nazwy plików (sic!) 😉

  8. I w zasadzie wszystko już jasne. W KRS firma ma zarejestrowaną m.in. Produkcję art.spożywczych i napojów. Poza tym w KRS jest „51 – Handel hurtowy” i „52- handel detaliczny”.
    Oprócz dupa.waw.pl firma ma jeszcze kiziamizia.pl, czyli jakieś żarcie dla kotów (w KRS jako „SPRZEDAŻ HURTOWA ZBOŻA, NASION I PASZ DLA ZWIERZĄT”).

    Polecam na Goldenline.pl:
    http://www.goldenline.pl/forum/reklama-marketing-marka/538568/s/1#10450796

  9. Dziwne. Jak na razie ani trochę nie podoba mi się ta reklama (pomysł / wykonanie). Miałem nadzieję, że będzie jakaś ciekawa puenta, ale jeśli to faktycznie reklama batonu, to dla mnie wybitnie nieudana. Nie potrafię sobie wyobrazić grupy docelowej. No chyba, że mają coś w zanadrzu…

  10. Sprytne to wszystko i z całą pewnością nie chodzi o produkcję batonów 😉

    Przekopałem domenę i sieć na wskroś i rozbolał mnie już łeb od tego :))

    Ja stawiam na operatora komórkowego i nową, wspaniałą ofertę rozmów / smsów … smaczną i tanią jak … baton ;] Ale może się mylę. Czas pokażę 🙂

  11. Obstawiam „czeski sen” w wydaniu polskim… dlaczego?
    1. partnerzy z billboardów i strony www są ewidentnymi fejkami. strony nic nie sprzedają, są słabo zrobione – wszystkie na to samo kopyto, jakby zrobione z jednego szablonu, pośpiesznie przez jedną i tę samą osobę.

    2. Pani Karolina Chruścielska pojawiająca się w dyskusjach jako kierownik biura handlowego D.U.P.A i wypowiadająca na temat rzekomych batoników jest wg mnie kolejnym fejkiem – jej profil na Goldenline jest niewiarygodny – powstał niedawno, nie ma żadnych znajomych, dane są zdawkowe, a sama pani Karolina studiuje od 2007 na „uczelni warszawskiej”.

    3. Pani Karolina w odpowiedzi na post snujący przypuszczenie, że jest to polska wersja CZESKIEGO SNU zareagowała zdecydowanie zbyt alergicznie.
    http://www.goldenline.pl/forum/reklama-marketing-marka/538568/s/1#10450796
    Zastanawiające jest, że osoba w biurze handlowym jakiejś małej, nieznanej firmy, od roku na studiach, tak dobrze zna przypadek z rynku czeskiego, sprzed ponad 5 lat (film na ekranach w 2004).

  12. Normalnie zagadka wszech czasów. Wszyscy co zwrócili uwagę na kampanię (o ile tak można nazwać billboardy i 3 strony) przekopali się przez domeny, wszelkie informacje zawarte w sieci i tak naprawdę nic nie znaleźli. Na GL-u dyskusję zakończyła jedna z pracownic firmy sprowadzając całą akcję do zwykłej promocji batonów. Dobrze zaczęli, ale słabo skończyli. Cała akcja się już znudziła i faktycznie za tydzień nikt się nią już nie będzie przejmował. Poza tym po co tyle zachodu żeby wypromować rzekomo „zwykłe batony”?

  13. to fakt strona dziwna, kampania dziwna, produktu nie ma na rynku. Ale strona żyje i co jakieś trzy cztery dni jest coś nowego tak jak teraz z wackiem. A co ciekawe dostałem cynk od kumpla w Poznaniu że w poniedziałkowym „echo miasta” była reklam i to całkiem odjechana.

  14. Tak ja zamówiłam z kumpelą tak dla ryzyka. Są sporo większe niż prince polo i dużo smaczniejsze. Tylko szkoda że w sklepach ich nie ma. A wie ktoś co to jest z tym Wackiem?

  15. You can exfoliate your skin with the use of mechanical exfoliants like scrubs and loofahs.

    It halts redness and skin irritation leaving your skin blemish free.
    By using this cream you now go to the beach to relax and swim or have fun in the sun.

Skomentuj Kruger Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *