3

Forum IAB 2008 – o Ucieczce z akademika

Z cyklu „obiecany wcześniej”. Przy okazji Forum IAB 2008, krótka rozmowa z Bartkiem Gołębiowskim z Click5 (nagrody w kategorii „świadomość marki/pozycjonowanie” oraz „Best in show”). Ucieczka z akademika zrobiona wspólnie z Hint Intermedia (i zgłoszona tuż przez samym rozstrzygnięciem Mixx Awards) na razie święci triumfy i poprawiła wyraźnie humor twórcom i (podobno) klientowi. Na konkretne wyniki trzeba będzie pewnie jeszcze trochę poczekać.. To co cieszy, to fakt, że Click5 robiąc „Ucieczkę…”, skorzystała z wizerunku marki i tych elementów kampanii, nad którymi wcześniej pracowały Hint Intermedia i Max Weber (amatorzy w reklamie Nudle) – wszystko w dobrej atmosferze, polegającej na kontynuacji pomysłów. W ogóle z tego co słyszę to wydaję mi się, że praca w Click5 jest… hmm, po prostu normalna (w pozytywnym tego słowa znaczeniu), na luzie. Chociaż w przypadku agencji reklamowych/interaktywnych normalnie może wiele oznaczać 🙂

O tym i o innych sprawach związanych z Ucieczką wspomina Bartek w rozmowie, a tutaj jeszcze więcej o kulisach „Ucieczki z akademika”.

Oficjalne błogosławieństwa jeśli chodzi o pozostałe materiały z Forum IAB załatwione (przynajmniej częściowo), więc wkrótce wrzucę najciekawsze prezentacje z tej imprezy.

  • Bartek Gołębiowski

    Wszystkie zęby bolą jak się słucha swoich wypowiedzi w dzień po imprezie ale mimo wszystko pokuszę się o sprostowanko. To nie do końca „dobra atmosfera polegająca na kontynuacji pomysłów” tylko możliwość tworzenia nowych pomysłów, na bazie kierunku wyznaczonego przez poprzedników. Niby niuans ale ta „kontynuacja pomysłów” źle brzmi :).

  • no tak, też nieprecyzyjnie to określiłem i faktycznie, może źle być odebrane (FBI! Przejmujemy śledztwo!), dzięki za sprostowanie.

  • orb

    @”Chociaż w przypadku agencji reklamowych/interaktywnych normalnie może wiele oznaczać :-)”

    – „normalnie” to dla niektorych wrecz obraza 😉