9

Fioletowy zalew

Play ruszył z kopyta. Pojawiły się billboardy, ujawnione zostały wizualizacje salonów oraz kilka szczegółów oferty. Dosyć mocno wypasiona kampania. Chociaż na wczorajszym wystąpieniu na konferencji Streetcomu, dot. m.in. trendsetterów i lanserów dowiedziałem się, że teraz nie mówi się wypasione (to jest fe), teraz mówi się „na bogato”. Wypasione to mówią już staruszki pod trzydziestką… kurwa, właśnie zorientowałem się, że w tym roku strzelą mi trzy dychy… więc zamiennie będę „na bogato” i „wypasionym” się posługiwał.

Fioletowo się zrobiło od Playa na mieście. Operator zajął nawet największy billboard w Polsce (nie jestem pewien czy trzyma jeszcze ten tytuł) – do tej pory zazwyczaj oblegana przez „Netię – lepszą perspektywę”. Billboard był wieszany wczoraj w nocy i prawdę mówiąc pierwszy raz od paru lat zobaczyłem jak wygląda budynek za billboardem.

Zresztą mam jeszcze inne przemyślenia dot. koloru fioletowego… jest w tym jakaś tajemnica – postaram się dzisiaj jeszcze o tym napisać.
Na ulicach pojawiły się fioletowe baloniki – brzydkie jakieś, bazarkowe takie… i giną gdzieś w tłumie ludzi i natłoku reklam.

Jest również spot telewizyjny (już emitowany w TV):

Więc wszystko na bogato. O ile zdążyłem się zorientować (z Briefu wyciągnąłem) – sprzedaż ruszy 16 marca. A przy kampanii majstrowały do spółki i na różnych frontach – Brain, Impuls BTL, AdWorks, FFCreation.com oraz K2 Internet. Zakup mediów – Guideline MediaCom Warszawa.

Czy kreacje pojawią się na festiwalach i konkursach reklamy? Hmmm, nie wiem, niezbyt mi się podobają (ale ja przecież w jury nie zasiadam:-)) – może tam gdzie jest wąska kategoria „telekomunikacja” załapią się na short listę, może w Effie w kategorii „Launch”? Jeszcze trochę czasu na oceny, a tym bardziej wyniki. Zresztą dla klientów najważniejsze są niskie stawki i wypa… przepraszam, telefony na bogato.

  • wicherek

    rewoulucji na miare heyah nie bedzie, ale faktem jest, ze dzisiaj na rogu krakowskiego i traugutta stali ludzie i dmuchali helem baloniki, a jak podszedlem i poprosilem o balonika bez sznurka (zebym mogl nalykac sie helu i smiesznie mowic) to dali – i tu szacuneczek, bo wlasnie taka elastycznosc robi pozytywne nastawienie do marki.

    natomiast jak na poczatku stycznia rozmwialem z osoba, ktora jest wlascicielem/franczyzobioraca/whatever salonu jednej z istniejacych sieci, to ta osoba stwierdzila, ze wcale nie boja sie konkurencji, bo play nei ma swoich nadajnikow i nie ma pieniedzy na budowe infrastruktury.

    no i fajnie marcin sierant napisal na blogasku swoim, ze nazywanie sieci „play” jest zabijaniem marki na stracie – http://www.play.pl vs. http://www.playmobile.pl —czy jakii tam ta ich strona ma adres?? 🙂

  • koleżka :)

    A ja chciałbym zauważyć reklamy w serwisie http://www.wrzuta.pl . w odtwarzaczu filmów, zamiast standardowego znaczka play jest logo owej telefoni komórkowej. Również napis „PLAY” jest pisany czcionką „na bogato” 😉
    Pozdrawiam

  • kepka

    bardzo mi się podoba cała promocja PLAY! jest świeża i inna niż wszystkie! pogratulować należy kreatywności!

  • kepka

    a propos śmiesznych rozwiązań promocyjnych dziś widziałem naklejkę PLAY na samochodzie z napisem „2+2=7? Jeśli się nie zgadzasz zatrąb” kolejny oryginalny pomysł 🙂

  • dzankes

    no wlasnie z nazwa dali ciala co to jest ten playmobile…
    mi sie kojarzy barzo z producentem zabawek dla malych dzieci
    http://www.playmobil.com
    juz mogli zrobic http://www.telefoniaplay.pl …no i jest ale to nie ich strona a strona o nich 🙂

  • dzankes

    …zreszta widze ze tez jest http://www.telefoniaplay.com ale prawde mowiac ani era (na poczatku ERAGSM) czy tez PLUS (PLUSGSM) nie popisali sie w tym zakresie 😉

  • marek69

    probowalem wejsc wczoraj na to http://www.telefoniaplay.com ale wyglada ze im sie cos wczoraj niezle posypala strona

  • Diana

    Po kolorku i nazwie to myślałam, że to jakaś nowa zabawka Durexa (jako że jestem krótkowidzem, nie dane mi było dojrzeć podpisu, że to jednak telefonia komórkowa).
    …w Krakowie też dają bez sznureczka…