2

Dziwnów po raz drugi

Dziwnów po raz drugi
Ponieważ niedawno objechałem trochę Dziwnów i przede wszystkim realizację kampanii promocyjnej, to aby nie zostawiać sprawy niedomówionej spieszę zawiadomić, że strona dziwnow.pl już działa (posiada również RSS, to wcale na stronach gmin i małych miast nie jest normą, co prawda RSS tylko do ogłoszeń, ale przynajmniej jest świadomość).

Przypomnę, że w momencie emisji spotów reklamowych zachęcających do wejścia na stronę, co najmniej przez dwa dni strona była nieczynna (a komunikat mówił, że będzie działać za kilka minut).

Udało mi się również ustrzelić sam spot promocyjny Dziwnowa, wygląda tak:

Rozumiem wielkość budżetu, możliwości itp., nadal uważam, ze do telewizji nie bardzo nadają się statyczne obrazki, a jeśli już, to sztuką jest zrobić to umiejętnie (Fiat 500)

  • smon

    Muszę powiedzieć, większość takich miejscowości w zachodniopomorskim obsługuje jedna firma.. alfa tv. Robi straszną chałę, wszędzie niemal to samo, znajdując jedną lukę można go wykorzystać we wszystkich miejskich stronach. Lista dostępna tutaj: http://alfatv.pl/portfolio.dhtml gdzie można znaleźć prawdziwe ‚perełki’.

  • orb

    1. Chwala za RSS, chociaz obawiam sie, ze zostal zaimplementowany na zasadzie „no wiecie, to takie cos, co wszyscy teraz maja” 😉

    2. Ten slideshow ciezko nawet nazwac spotem 🙁 kurde, gry przygodowe na amige byly bardziej atrakcyjne wizualnie od tego maszkarona. Tematyka jest dla mnie o tyle bolesna, ze marketing places jest od kilku lat moim konikiem, a polskie egzekukcje nadaja sie w wiekszosci do katalogu „Dont do it this way” :(:(
    Budzet, budzetem – tu wyraznie widac brak pomyslu, nieznajomosc realiow, niedopasowanie formy do grupy docelowej oraz totalny brak jakiejkolwiek wrazliwosci artystycznej ludzi pracujacych nad „spotem” i odbierajacych go po stronie urzedu.

    nie tedy droga drodzy samorzadowcy…