4

Dyskusja o reklamie na blogach

W całym tym przedświątecznym zamieszaniu i świątecznych porządkach na videodysku zupełnie mi umknęło, że nie pojawił się u mnie na blogu panel dyskusyjny z warszawskiej TUBY03. Dyskusja z zaproszonymi gośćmi (przedstawiciele Yellowgreen, Blogvertising, Blomedia, Mindshare, Adlog) oraz publicznością była długa i dotykała spraw związanych z tym co się dzieje na styku blogów i blogowych sieci reklamowych. Padło sporo zarzutów, że sieci niewiele robią albo są nieskuteczne. Blogerom również się dostało, że nie potrafią przygotować odpowiedniej oferty dla firm (?). Sporo też mówiło się o zarabianiu, wiarygodności, padło trochę liczb – całość dla wytrwałych, bo trwa 90 minut (początek nagrania ma niestety słaby głos, potem jest już lepiej).

Co ciekawe, na sali oprócz wielu znajomych mi twarzy (głównie blogerów), którzy brały udział w dyskusji a momentami ją dominowali, cichutko siedzieli przedstawiciele agencja Solski Burson-Marsteller, którzy potem mi powiedzieli „Maciek, narzekaliście że nic się na blogach nie dzieje, że firmy nie wiedzą jak robić kampanie z blogerami, a my wtedy nie mogliśmy nic jeszcze mówić”. Potem zrobiliśmy razem akcję z telewizorami LG, która jak się później okazało, miała europejski zasięg. Napiszę o tym wkrótce.

Comments 4

  1. Sporo ciekawych rzeczy powiedziano, sporo jeszcze zostało do powiedzenia. Bardzo się ciesze, takie dyskusje powstają i włączają się w nią zarówno domy mediowe, sieci blogowe i reklamodawcy.

    Kiedy nastepna Tuba? też chciałbym w niej wziac udział!

  2. Post
    Author

    Następna TUBA chyba w okolicach lutego… ale już nie o blogach, głównie o tym jak reklamują i komunikują się banki i instytucje finansowe.

  3. Nie chce mi się słuchać tekstów typu „blogerzy nie potrafią się sprzedać”. Kto to mówi?

    Czyje to jest zadanie?

    Moje? Twoje, Blogerze?

    Wydaje mi się, że tym, żeby Bloger się sprzedał powinny martwić się YellowGreen czy Blogvertising a Bloger niech się zajmuje blogowaniem.

    Nie mam racji?

Skomentuj Psychika.net Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *