6

Drogo, brzydko i nieterminowo

Pamiętacie sukces hotelu, który reklamował się samymi negatywnymi hasłami? Przemek Słodkowski podesłał mi reklamę drukarni MuruGumbel, która przyjęła podobną taktykę 🙂 „Drogo, brzydko i nieterminowo” – puszcza oko reklama z samochodu.

Nagłówek na stronie internetowej drukarni wyjaśnia, że „z tym nieterminowo to tak trochę żartowaliśmy… dlatego w dwóch kolorach” :-). Nie wiem jak z jakością i terminami, ale na pewno blisko -to też wyjaśnia nagłówek na stronie.(chociaż ulica Czarnomorska to raczej krótki przelot Warszawą od Pałacu Kultury i Nauki).

W tym kontekście i sposobie reklamowania swoich usług (a terminy i jakość to najważniejsze cechy dobrej drukarni) bardzo zabawnie (i na pewno motywująco dla pracowników) brzmi najświeższy news ze strony:

W dniach 18-26 marca 2009r, właściciel drukarni Paweł Gmitruk, na zaproszenie firmy PAPYRUS (dystrybucja papieru) , poleciał do Meksyku na wycieczkę „Śladami Zaginionych Miast Inków”. Już wkrótce fotorelacja z wyjazdu.

Mamy już wrzesień… mam nadzieję, że właściciel nie zaginął razem ze śladami Inków :-)… no bo fotorelacja miała być przecież 🙂

Nie dość, że drogo, nieterminowo i brzydko to jeszcze właściciel rozbija tyłek (za pieniądze „polecanych” dostawców) na zagranicznych wojażach. I to jest życie 🙂

  • bigi

    Myślę że to świetny pomysł.. sam często korzystam z usług drukarni i do mnei przemawia ta reklama..

    do gdaq: drukarnia to nie bank, czy lekarz – nie musi być na poważnie, w błękitach i z podsiwiałymi czterdziestolatkami w okularach:)

  • Znam Pawła Gmitruka osobiście. On jest po prostu lekkim świrem. Czy ja, mając firmę która pozwala mi na zakup nowej Corvette’y, zawracałbym sobie głowę skutecznością i ogólnie przyjętymi normami marketingowymi? Życie to zabawa. Co by nie mówić, pewnie na tym wygra.

  • Czy uważasz, że ta reklama może być efektywna?

    Może szokować z pewnością, ale nie wiem czy na tyle, żebym zainteresował się ich usługami. Krok dość odważny trzeba przyznać.

    • @gdaq: do mnie trafia ten przekaz… tak jak wspomina bigi, to nie musi być bank i panowie pod krawatami. Akurat „jakość” i „terminy” to dosyć istotne cechy drukarni… nie chcę się wgłębiać i analizować dokładnie, po prostu taki komunikat trafia do mnie (i tak ważne są jeszcze np. rekomendacje czy portfolio wykonywanych prac). Natomiast od razu odrzuciłoby mnie gdyby napisali „projekt gratis” – bo i takie oferty widziałem 🙂

  • Pingback: Nasza-Klasa, Śledzik i metoda jego potencjalnej promocji | DailyTECH.pl - Codzienna dawka technologii()

  • Szauna

    Korzystam z ich usług juz kilka lat. Są genijalni 🙂 Z reklamy sie smieje bo wiem ze pracują tam młodzi ludzie bardzo otwarci i z poczuciem humoru. Wyróżniają się bardzo.
    Znane koncerny tez ich doceniają. Zawsze caly korytarz jest pełny nowych produkcji do odbioru. Maja co robic i wcale sie nie dziwie 🙂