4

Do kogo trafią nagrody – czarne BMW oraz duża kasa?

Pula nagród robi wrażenie, pierwsza nagroda to nowiutkie BMW – jak mówi regulamin:

[…] nagroda w postaci nowego nieużywanego samochodu marki BMW, model 1, z rocznika 2010, wersja 120i coupe w kolorze czarnym w wersji wyposażenia standardowego, o wartości jednostkowej 121900 zł (słownie: sto dwadzieścia jeden tysięcy dziewięćset złotych) brutto wraz z rocznym ubezpieczeniem OC, AC i NNW, wraz z dodatkową nagrodą pieniężną przeznaczoną na pokrycie podatku od nagród w kwocie 13544 zł.

Pozostałe fanty, to nagrody pieniężne: 20 000, 10 000, 6000 i 5000 zł.

Kto daję taką pulę? Bank Millennium, który zaprosił internautów do stworzenia reklamy banku w konkursie pt. „Zareklamuj nam konto” – 180 tysięcy. Konkurs nie był jakoś specjalnie mocno reklamowany, co dziwne, mocno społecznościowa akcja (będą jeszcze głosowania internautów) oficjalnie nie istnieje na Facebooku(?). Różnie jest z tych chwaleniem się przez banki własnymi kampaniami, ale może taka strategia i skoncentrowanie się na jednym medium i jednocześnie silniku konkursu YouTube się opłaci? Zobaczymy czy Bank Millennium lub agencja obsługująca konkurs pochwalą się wynikami…

Na razie dobiegł końca pierwszy etap konkursu – zgłaszanie filmów przez internautów. Dzisiaj (8 czerwca) odbędą się obrady jury (w którym mam przyjemność zasiadać) i wybierzemy 15 najlepszych filmów przygotowanych przez internautów. Od 10 czerwca przez kolejne 10 dni będzie trwało głosowanie internautów na najlepszą pracę… – no ciekawe, szykuje się pewnie ostra rzeźnia, jestem ciekaw jak Bank zabezpieczył się przed pomysłowością uczestników konkursu. 22 czerwca będzie już wszystko jasne, poznamy zwycięzców i jednego szczęśliwca, który odjedzie nowiutkim mediaca…tfuuu, BMW 🙂 Wygra rzeczywiście najlepszy film czy hurtowy zgarniacz nagród? Jestem też bardzo ciekawy jakich sposobów (legalnych) użyją internauci aby zachęcać do głosowania na swoje filmy – warto się temu przyglądać.

Regulamin konkursu nie precyzuje jak będą potem wykorzystane zwycięskie prace, ale gdyby chociaż raz taki spot trafił na antenę TV, to z pewnością byłoby to bezprecedensowe wydarzenie. Ja przynajmniej nie mogę sobie przypomnieć takiego konkursu w Polsce (chyba Orange POP realizował kiedyś konkursowy scenariusz internauty).
Pożyjemy, zobaczymy, zadanie na dzisiaj – dobrze wybrać finałową piętnastkę!

Tutaj można obejrzeć wszystkie zgłoszone prace.

Comments 4

  1. słabo mi się zrobiło jak przejrzałem duzą część propozycji….
    gdzie ten konkurs był promowany? no chyba że celem było sprawienie by ludzie wrzucili dużo tego czegoś a oni potem dadzą coś fajnego od siebie i efekt WOW z miejsca (jak się człowiek napatrzy na te produkcje to ech…)

  2. Pod podanym linkiem do konta Youtubowego nie ma wszystkich zgłaszanych prac. Chyba mechanizm nie dał rady do końca 🙂

  3. @Arind – promo glownie bylo w onfflibne, trocghe widzialem bannerow i youtube. W spolecznosciak – brak promocji. Wiec skad mialy przyjsc najaktywniejsze, kreatywne jednostki? Szkoda, bo konkurs miał potencjał.

  4. Post
    Author

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *