To bardzo proste, bo to dobry target i wygodniejszy jeśli chodzi o przygotowywanie dla nich serwisów społecznościowych. Mężczyźni aktywnie komentują i tworzą kontent wokół polityki, gospodarki, technologii, ale to kobiety tworzą (według Brańskiego) ten ważniejszy, bardziej wartościowy kontent (który łatwiej monetyzować). W prezentacji Michał pokazuje różnice w zachowaniu w sieci między kobietami a mężczyznami, bazując na doświadczeniach o2.
Prezentacja pochodzi z I Forum MEC Interaction (15 października 2008) pod groźnie brzmiącym podtytułem Śmierć Nowych Mediów – miałem przyjemność być patronem medialnym tego forum.
Prezentacja Michała trwa ok. 22 minuty, polecam, bardzo ciekawe obserwacje.
Comments 6
czemu tak pozno? odgrzewanie kotletow…
Author
raczej nadrabianie zaległości i porządki na dysku
To ten pan od pudelka.pl ??
Author
tak, pudelek to taki koń pociągowy, ale robią i inwestują wiele innych projektow
a Brański nieczego tak nienawidzi jak ocenianie go z perspektywy pudelka:) mają ponad 50 projektów część bardzo mocnych a część mocno pionierskich ale król jest jeden:)
tabloidyzacja mediów uderza w internet:)
Zmylny tytul….ale on tak na prawde to woli facetow… jest slodki:D