2

Depresyjnie?

Reklamy TESCO i Plusa z Mumio to jedyne reklamy, które pojawiają sie tutaj regularnie, właściwie nie wiem dlaczego 🙂 W ten weekend pojawił się kolejny spot TESCO, nie wiem czy nie trafiłem, czy po prostu mają przerwę, ale nowego Plusa z Mumio nie widziałem.

Niestety, TESCO coraz słabiej – wpadło w rutynę i nie jest śmiesznie. Jakość poszła w ilość i reklamówki odhaczają tylko kolejne promocje. Co jakiś czas zdarzają się perełki, ale dawno nie było czegoś tak dobrego jak „rzeczy soczyste”. Panie i panowie z PZL, co tam? Jesienna deprecha? Czekam na lepsze.

Kiedyś telewizja emitowała pojedynki kabaretów. Tam była konkurencja polegający na tym, aby przejść za pomocą skojarzeń z jednego słowa do drugiego, na pierwszy rzut oka bardzo odległego. Polecam w ramach ćwiczeń.

  • Faktycznie, były takie kabaretowe zabawy. Do dziś pamiętam:
    jak najszybciej przejść od Clinton do okulary?

    Clinton -> Hillary -> okulary. 😉

  • Axelus

    „TESCO coraz słabiej – wpadło w rutynę i nie jest śmiesznie”

    Jak to markety zwykłe robić na jesień, ileż można świętować te „1o urodziny” i „promocje szkolne” się skończyły a do Świąt daleko.