Czy masz szansę zaistnieć w branży marketingowej?

Ta data niestety koliduje mi z terminem konferencji o marketingu szeptanym, ale mam nadzieję, że ci, którzy planują swoją zawodową przyszłość związać z branżą marketingu i reklamy, będą zainteresowani konferencją „Kreuj siebie. Dzień z marketingiem”, organizowaną przez Koło Naukowe Marketingu „Target” (UW) – idea słuszna i darmowa.

Szczegóły na stronie konferencji (Warszawa, ul. Szturmowa 3, sala B309, B104 Wydział Zarządzania UW)

Z informacji prasowej:

Konferencja poświęcona jest tematowi perspektyw zatrudnienia w branży marketingowej. Przedstawiciele zaproszonych firm omówią realia pracy w ich przedsiębiorstwach, stawiane kandydatom wymagania i szanse zatrudnienia. Specjaliści zaprezentują również sytuację na marketingowym rynku pracy, ścieżki kariery i rozwoju zawodowego.

Rozkład jazdy:
10.00 – 11.00 Bartłomiej Piwnicki / Accetis / Sytuacja na rynku pracy
11.10 – 12.00 Agnieszka Kotkowska, senior Accout manager / Tequilla / Agencje kreatywne
12.10 – 13.00 Aleksandra Ruczyńska, brand manager / TBWA / Agencje full service
13.10 – 14.00 Elżbieta Noga / Grupa Modus / Wydawnictwo Kariera
14.10 – 15.00 Ewa Zakrzewska, media planner/buyer / Starcom / Domy mediowe
15.10 – 16.00 Piotr Łupiński / Mediadge:cia / Domy mediowe
16.10 – 17.00 Mgr Jan Wykrytowicz / IQS Quanta Group / Agencja badań rynku i opinii
17.10 – 18.10 EURO RSCG