18

Czy chłopaki z miasta ubiły mikołaja?

Mocna rzecz (dzięki Michał za podesłanie). Sklep Chrom (asortyment hip-hopowy) chyba znudzony grzecznymi i uśmiechającymi się mikołajami (mała litera zamierzona) przygotował taką oto kreację.

Wcale mnie coś takiego nie szokuje… sam bym ubił tych przebieranych mikołajów. Klientela Chromu zapewne „jedzie z baunsem i pierdoli konwenanse” i za mikołajem specjalnie płakać nie będzie. I jeszcze załapie się na „zajebiste nagrody” od Chroma. Zapewne czeka nas jeszcze więcej tego typu kreacji, nie są to wcale „tanie chwyty” tylko efekt tego, że święta i świąteczne zakupy zaczynają się już 2 listopada.

Comments 18

  1. A gdyby nie silnie zakorzeniona tradycja związana ze świętem zmarłych i wszystkich świętych pewnie Mikołaje wyskoczyłyby z miesiąc wcześniej ;/

  2. Z czarnym jajem, ale mi się podoba. Copy się nie popisał, ale pomysł jest niezły. Osobiście mam problem z czytaniem skate-artów, musiałem zerknąć poniżej żeby przeczytać nazwę sklepu – dopiero art „Chrom” stał się dla mnie czytelny :).

    A zajebisty jest, owszem pomysł wykorzystania ogólnego zmęczenia ludzi tym świątecznym desantem.

  3. Inna rzecz, że ta dziewczynka jest klasycznie mangowa. Nie zdziwiłbym się, jeśli ta część rysunku jest skądś skradziona.

  4. Masakra… Według mnie nie powinni tego powszechnie wieszać. Dla małych dzieci zobaczenie takiego plakatu może być szokiem. Sam pomysł jakoś mnie nie śmieszy… Ostatnio stroiłam klub fitness na święta i sama nie wiem czemu, ale unikałam Mikołajów jak ognia… też mi się chyba nieco przejedli… mimo to jeszcze jestem daleko od ich utrupiania…

  5. Moim zdaniem pomysł takiej reklamy jest zły. Co prawda pewnie b. dobry w kontekście „dopasowania do oczekiwań grupy docelowej”, ale społecznie – naganny. Jesli chodzi o wartość wnoszoną w publiczną przestrzeń, postawiłbym tę kreację w jednym kącie z giga-nośnikami na budynkach i plakatami-ohydkami wykonywanymi chałupniczo przez wulkanizatorów opon:-)

  6. Reklama jest bardzo fajna. Biorąc pod uwagę TG idealna 🙂 Mogliby sprzedawać z nią koszulki, chętnie bym kupił. Ciekawe czy wtedy jakiś mikołaj by do mnie podszedł z ulotką 🙂

    hehe i drugi pomysł założenie takiej koszulki na wigilie 🙂

  7. Widzę, że spektrum reakcji na podesłany plakat potwierdza, że granice smaku to indywidualna sprawa. I tak przynajmniej w tej materii powinno pozostać.
    Inną rzeczą jest, że marketing świąteczny już i tak chyba przecież zabił św. Mikołaja i inne atrybuty świątecznego czasu.

  8. Co do reklamy to gratuluję autorom pomysłowości, a co do ściętego Mikołaja, hmmm… Nigdy w niego nie wierzyłem, ponieważ będąc dzieckiem zawsze 6 grudnia przyjeżdżali do mnie rodzice chrześni (jednego roku ciotka, następnego wuj) kawa na ławę, gadka szmatka. Któreś gdzieś wychodziło rzekomo że sprawę załatwić, po paru minutach słyszę pukanie do drzwi i każdy mnie woła każąc otworzyć bo to święty za drzwiami. Otwierałem drZwi i ciągle to samo było przez parę lat…ciemno a z za drzwi wystaje w czerwonym czymś ręka a w ręce reklamówka ze słodyczami. W domu sensacja bo był u mnie Mikołaj, a ja wnerwiony bo nie widziałem Go. Po paru latach jakaś 3-4 klasa szkoły podstawowej wiedziałem że Mikołaj to tylko pic na wodę. Od tamtej pory dając siostrzeńcowi prezent nie mam problemu bo jest imiennikiem ściętego to mówię że to na imieniny a chrześnicy mówię: „prezent od wujka”. Tyle świecy i wosku.

  9. Poszła o tym fama – może ludzie z TVN, czytają Twojego Bloga Maciek. Zrobili jakoś z tego temat do UWAGI, przedwczoraj chyba. Akurat kolację pochłaniałem, było 10minut po Faktach, krzyczą że Mikołaj is dead, bo w Cieszynie go ubili… A ja sobię myślę – że Mediafun był pierwszy. Gratuluje.

    Powinni Cię cytować. Znowu by Ci blog zdechł z przepracowania łączy 😉

  10. Pingback: Czarny humor czy niezłe jajo? | Oficialny Blog firmy LEVEL 5

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *