3

Czasopodawajacz Dali

Świetny billboard Plusa, hasło rewelacyjnie – od razu skojarzył mi się z… Tytusem Romkiem i A’Tomkiem :-). Swój pierwszy kontakt z twórczością Salvadora Dali miałem właśnie dzięki Papcio Chmielowi – słynne zegary malarza pojawiły się w jednej z ksiąg o przygodach Tytusa. Potem, gdy podrosłem, bardziej zgłębiłem twórczość artysty…

Wracając do billboardu i hasła: tylko dwa słowa, żadne nie jest polskie, a ile zabawy i skojarzeń. Co prawda reklama nie nawiązuje do czasopodwajaczy Mumio, ale fajnie wpisuje się w całość kampanii i charakter reklamówek – „się śni mi się śni mi” – zegary jak ze snu :-). Przy okazji Mumio nie pojawia się na nigdzie indziej niż tylko w spotach tv – czy ktoś widział kiedyś drukowaną reklamę z Mumio?

Czasopodwajacz dla przypomnienia:

Comments 3

  1. Nie było Mumio na billboardach, ale było czytelne nawiązanie do spotów Mumio. W czasach kampanii „aczkolwiek to możesz sobie na pralce przykleić” wisiały plakaty ze słowami pochodzącymi ze spotów.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *