3

Cud konto

Kolejny serial nam się chyba szykuje, bo Marek Kondrat wielokrotnie wypowiadał się, że nie narzeka na współpracę z pomarańczowym lwem, wciągnął i to skutecznie w serial Stanisława Tyma (zrobiła się już trylogia z kawałami). Na marginesie… czy ktoś pamięta czy Stanisław Tym kiedykolwiek coś reklamował? Wydaję mi się, że mógł pojawić się kiedyś w jakiejś prasowej reklamie… ale głowy (jeszcze nie tak łysej jak u Tyma) nie dam, czy nie reklamował jakiejś stacji radiowej? RMF, Zet?

Kolejne odsłony kawałów w spotach ING jakoś specjalnie mnie nie śmieszą, ale urok i sympatia dla obu aktorów powodują, że chętnie słucham po raz kolejny dowcipu o krowie czy lodowisku… trochę mam to jak z Misiem chyba… wiadomo, przez Tyma.

Ale ciekawa sprawa, bo ING oprócz emisji nowego spotu ruszył również w tym samym czasie z dosyć subtelnym product placementem w tvn-owych serialach…

Niestety mam tylko fragment z Magdy M., ale kwestia w serialu Na wspólnej wyglądała identycznie. Głowy nie dam sobie uciąć, bo gdzieś tam jednym okiem i uchem oglądałem…ale wydaje mi się, że w powtórce Na wspólnej kwestia z wygodnym kontem została już wycięta.

W każdym razie jeszcze taki product placement jestem w stanie przełknąć… chociaż pędu na kasę nie jestem w stanie zrozumieć. Popularny serial, gromadzi miliony przez telewizorami, zarabia na książkach Magdy M., ulubionych piosenkach Magdy M., więc umieszczenie product placementu nie było warunkiem koniecznym do przeżycia. Ale to ja tylko tak sobie oceniam, okiem mediafuna jamochłona – bo badania, wskaźniki oglądalności i skuteczności i doboru grupy docelowej do produktu – wszystko to krzyczy na TAK!

Mam tylko nadzieję, że takie krowy product placementowe jak tepsa w Na wspólnej nie będą się pojawiały (płonne nadzieje – czytałem że im się podobało, będą robić takie akcje).

  • kertoip

    W Magdzie M było więcej takich sytuacji. Np raz cały kadr, w formie przebitki, był zajęty przez portfel z którego niewinnie wystawała pomarańczowa karta ING. A w innej scenie na monitorze komputera była widoczna była strona główna ING. 😉

  • er

    bo te kawaly nie mają smieszyc – kondrat mowi do Tyma „ten kawal jest jak lokata…”

  • na wspólnej to same kozaki są 😉
    pruduct plasement powinien być subtelny i powinien to być „product” a nie cała reklama, bo człowiek ma ochote po 30 sekundach rzucić czymś w telewizor