2

Coś więcej niż tylko siatka na budynku

Dostało się mocno firmie Orange za oklejenie Hotelu Novotel w Warszawie – zresztą słusznie, bo poprzednia reklama była paskudna i nawet kolor pomarańczowy był tylko zbliżony do firmowego koloru Orange. Tym razem jest o wiele lepiej. Na fotografii poniżej widzicie jeszcze prace wykończeniowe, ale większość budynku już została oklejona i widać ideę. A ta mi się bardzo podoba. Pomysł wyłamuje się z prostego naklejenia folii, siatki czy czegokolwiek i wrzucenia jakiegoś super hiper obrazka, ale wykorzystuję bryłę budynku i tworzy (nie wiem czy na tej fotografii to dobrze widać) trójwymiarowy obiekt – Novotel faktycznie wygląda jakby był opasany szalikami. I pewnie nie wszyscy kibice będą zadowoleni, bo zmieściło się zaledwie sześć reprezentacji, niemniej jednak podoba mi się szukanie niebanalnych rozwiązań.

Comments 2

  1. Dla mnie fajny pomysł i jakaś różnorodność od pozostałych reklam tego typu. Na pewno zatrzymałbym się dłużej przy takiej propozycji reklamowej, a o to przecież chodzi, więc mogę pogratulować Orange dobrych spejcalistów

  2. Trzeba przyznać, że Orange wybrnęło z sytuacji. W końcu jakieś ciekawe rozwiązanie. Myślę, że zadowolili nie tylko sam hotel, ale i kibiców przyjeżdżających na Euro.

Skomentuj lukas Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *