20

Content marketing? WTF

barbara stawarz content marketing

Ufff, to był ciężki wywiad 🙂 jak obejrzycie sami zrozumiecie dlaczego – ale jak zwykle postanowiłem nie robić cięć i dobrze mi z tym 🙂 Z Barbarą Stawarz z agencji contentking.pl rozmawialiśmy o tym czym jest content marketingu kto, jak i gdzie może go stosować… a może jest tak, że wykorzystujemy strategie i narzędzia content marketingowe nawet o tym nie wiedząc – być może odpowiedź znajdziecie podczas naszej rozmowy.

Jako uzupełnienie naszego spotkania polecam sprawdzić te linki:
Jak komunikować się hashtagami? Słowniczek!

Jak zbudować personę w strategii content marketingowej?

Comments 20

  1. NIe gniewajcie się, ale poza śmianiem się to ta Pani nic nie powiedziała. „Główne narzędzie content marketingu to ebook” – TAK?! :))) Naprawdę?
    Nie dorabiajmy teorii gdzie jej nie ma. Dziewuszka nie ma pojęcia o marketingu a próbuje się mądrzyć. Nawet mediafan traktuje ją z przymrużeniem oka wyczytując sztucznie tworzone nazwy spraw dla marketingowców dość oczywistych.
    Barbara, poucz się jeszcze trochę. bo przez takich nibyspecjalistów ten rynek cierpi. Do książek.

      1. Basia, sory ale faktycznie to wyglada jak ukryta kamera z randki a nie ekspercki wywiad, moze jednak specjalistka ds. romansów?

  2. inbound, content i storytelling – wszystko to było od zawsze, ale terminy w marketingu bardzo pomagają uporządkować wiedzę i ułatwiają komunikację wśród marketerów (nie trzeba wyjaśniać dokładnie o co chodzi, tylko za pomocą jednego terminu można przedstawić cały proces np. treści muszą być związane z celami itp.). Szkoda tylko, że w języku polskim ciężko znaleźć odpowiedniki i są rzadko używane.

  3. Hah, swietny wpis, naprawdę 🙂 Juz się nie mogę doczekac kolejnych 🙂 Wlasnie, kiedy planujesz kolejny? Na pewno zajrzę, chcę być przeciez jedna z pierwszych osob, której dane będzie go przeczytac :)Ale będę uczyl się od mistrza, czyli od Ciebie 🙂 Nie przesadzam, posiadasz prawdziwy talent, a to już jest forma daru 🙂 Korzystaj z niego 🙂 Pozdrawiam

  4. Bardzo fajny wywiad również się zgadzam że treści są bardzo ważne chociaż cała otoczka też robi swoje
    pozdrawiam

  5. Książkę o której mowa kupiłem, a dokładniej to już druga pozycja z udziałem Pani Barbary(pierwsza pozycja, którą każdemu polecam to „e-marketing – współczesne trendy, pakiet startowy”) i po wywiadzie oczekiwałem trochę więcej „technicznych informacji” ale drobinę śmiechu też nie zaszkodzi 🙂 Dla zainteresowanych tematem polecam blog marketingowy, który również się całkiem miło czyta i można wyciągnąć sporo ciekawych wniosków – http://nowy.marketing/blog-content-marketingowy.html

  6. Ciekawy ciekawy, tylko jak do tej pory ten content marketing nie zrobi pozycji w Google. Prędzej, wzorem Michała z Jak oszczędzać, można przyciągnąć ludzi to wartościowej treści.

  7. Content marketing będzie zyskiwał na wartości w najbliższych latach. Z badań wynika, ze ludzie są zmęczeni abuzywnymi treściami które, przytłaczają z każdej strony(internetowej 😀 ) Treść reklamowa w postaci content marketingu pokazuje ze można promować markę w sposób nieco łagodniejszy a mimo to skuteczny.

Skomentuj Ola Cupek Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *