20

Content marketing? WTF

barbara stawarz content marketing

Ufff, to był ciężki wywiad 🙂 jak obejrzycie sami zrozumiecie dlaczego – ale jak zwykle postanowiłem nie robić cięć i dobrze mi z tym 🙂 Z Barbarą Stawarz z agencji contentking.pl rozmawialiśmy o tym czym jest content marketingu kto, jak i gdzie może go stosować… a może jest tak, że wykorzystujemy strategie i narzędzia content marketingowe nawet o tym nie wiedząc – być może odpowiedź znajdziecie podczas naszej rozmowy.

Jako uzupełnienie naszego spotkania polecam sprawdzić te linki:
Jak komunikować się hashtagami? Słowniczek!

Jak zbudować personę w strategii content marketingowej?

  • Załączam i edukuję się z rana 🙂 Twój głos do kawy – lubię to 🙂

  • Magdalena czyli pójść w czytanie audiobooków? 🙂

  • Mi możesz czytać wszystko 😉 No nie, nie możesz mi czytać w myślach 😉

  • Mi możesz czytać wszystko 😉 No nie, nie możesz mi czytać w myślach 😉

  • NIe gniewajcie się, ale poza śmianiem się to ta Pani nic nie powiedziała. „Główne narzędzie content marketingu to ebook” – TAK?! :))) Naprawdę?
    Nie dorabiajmy teorii gdzie jej nie ma. Dziewuszka nie ma pojęcia o marketingu a próbuje się mądrzyć. Nawet mediafan traktuje ją z przymrużeniem oka wyczytując sztucznie tworzone nazwy spraw dla marketingowców dość oczywistych.
    Barbara, poucz się jeszcze trochę. bo przez takich nibyspecjalistów ten rynek cierpi. Do książek.

    • Martyna, to zacznę od swojej książki o content marketingu jeszcze raz. Może czegoś się dowiem 🙂

      • Basia, sory ale faktycznie to wyglada jak ukryta kamera z randki a nie ekspercki wywiad, moze jednak specjalistka ds. romansów?

  • No nie mogę, znajoma twarz z LO u Budzicha 🙂 super!

  • Ciężki temat jak i wywiad 😉

  • Łał, ciekawe tematy podejmujecie, czekam na więcej wywiadów w tym stylu.

  • Świetny wywiad! Zgadzam się z poprzedniczka, chętnie oglądnę więcej podobnych 😉

  • inbound, content i storytelling – wszystko to było od zawsze, ale terminy w marketingu bardzo pomagają uporządkować wiedzę i ułatwiają komunikację wśród marketerów (nie trzeba wyjaśniać dokładnie o co chodzi, tylko za pomocą jednego terminu można przedstawić cały proces np. treści muszą być związane z celami itp.). Szkoda tylko, że w języku polskim ciężko znaleźć odpowiedniki i są rzadko używane.

  • fajny wywiad, zgadza się, dobre treści od 2014 roku rządzą !

  • Magda

    Tak treści są ważne.

  • Jarek

    Hah, swietny wpis, naprawdę 🙂 Juz się nie mogę doczekac kolejnych 🙂 Wlasnie, kiedy planujesz kolejny? Na pewno zajrzę, chcę być przeciez jedna z pierwszych osob, której dane będzie go przeczytac :)Ale będę uczyl się od mistrza, czyli od Ciebie 🙂 Nie przesadzam, posiadasz prawdziwy talent, a to już jest forma daru 🙂 Korzystaj z niego 🙂 Pozdrawiam

  • Anka

    Bardzo fajny wywiad również się zgadzam że treści są bardzo ważne chociaż cała otoczka też robi swoje
    pozdrawiam

  • Marek

    Książkę o której mowa kupiłem, a dokładniej to już druga pozycja z udziałem Pani Barbary(pierwsza pozycja, którą każdemu polecam to „e-marketing – współczesne trendy, pakiet startowy”) i po wywiadzie oczekiwałem trochę więcej „technicznych informacji” ale drobinę śmiechu też nie zaszkodzi 🙂 Dla zainteresowanych tematem polecam blog marketingowy, który również się całkiem miło czyta i można wyciągnąć sporo ciekawych wniosków – http://nowy.marketing/blog-content-marketingowy.html

  • Bardzo ciekawy wywiad z myślą przewodnią WTF 🙂 Czekam na kolejne, pozdrawiam!

  • Marcin Bielik

    Ciekawy ciekawy, tylko jak do tej pory ten content marketing nie zrobi pozycji w Google. Prędzej, wzorem Michała z Jak oszczędzać, można przyciągnąć ludzi to wartościowej treści.

  • Content marketing będzie zyskiwał na wartości w najbliższych latach. Z badań wynika, ze ludzie są zmęczeni abuzywnymi treściami które, przytłaczają z każdej strony(internetowej 😀 ) Treść reklamowa w postaci content marketingu pokazuje ze można promować markę w sposób nieco łagodniejszy a mimo to skuteczny.