Tak przygotowane kampanie oglądam z przyjemnością – również filmowe podsumowania. I coś czuję, że ten film nie raz jeszcze obejrzę podczas wręczania nagród w branżowych festiwalach… Dotarły do mnie informacje że Click5 ruszyła z Alternate Reality Game pt. „Operacja Kaspel” ale nie spodziewałem się, że akcja będzie miała taki rozmach – chciałbym zobaczyć rozpiszę – mapę myśli całej akcji 🙂 bo fabuła jak na taką grę dość skomplikowana. Wykorzystanie serwisów społecznościowych takich jak Facebook, Twitter, YouTube czy Goldenline w tego typu grze w zasadzie nie dziwi, natomiast bardzo mi się spodobało również wykorzystanie w grze ogłoszeń rekrutacyjnych z pracuj.pl (ciekawe, czy była to standardowe ogłoszenie czy pracuj.pl wiedziało o akcji?).
Oprócz gratulacji dla agencji chyba spore brawa należą się klientowi (Tymbark) za odwagę na tak dużą akcję – cała gra trwałą 10 tygodni… ale nie wierzę że wszystko poszło zgodnie z planem 🙂 – próba przechytrzenia takiej ilości młodych ludzi, internautów – to nie może pójść tak łatwo.
Polecam obejrzeć film opisujący całą „Akcję Kapsel”, a tutaj wrzuciłem pełną informacje prasową.
Comments 5
Miazga:)
Fantastycznie się to ogląda, kapitalny pomysł. Pogratulować.
naprawdę mistrz. czapki z głów.
Ktoś tu ściąga filmiki z YouTuba 😀
http://img2.pict.com/07/65/ba/1733847/0/pict.png
Akcja dość ciekawa – jestem ciekaw ile osób wzięło w grze udział od początku do końca. Gdzieś te informacje były podane?
Stronę odwiedzono 400.000 razy. Akcja wspaniała, i na moim przykładzie skuteczna.