Ciało o ciało

Dzisiaj kilka mocno „cielistych” kombinacji i przykładów reklam gdzie nagie ciało odgrywa kluczową rolę w przyciąganiu uwagi.
Najpierw „koniczynka”. Często kampanie społeczne posługują się mocnymi zdjęciami, często kontrowersyjnymi sposobami zwracania uwagi na istotę problemu. Poniższe przykłady kampanii promującej używanie prezerwatyw raczej delikatnie akcentują problem, że podczas seksu koniczynka nie wystarczy aby seks był bezpieczny.

Kolejna kampania posługuje się również odważnymi zdjęciami – na polskich ulicach raczej długo by nie powisiały. Przekaz jest prosty i czytelny – nie trać głowy. Zwróćcie uwagę, że w obydwu kampaniach występują dwa warianty reklam dla różnych orientacji seksualnych.

Jak już ktoś chce się koniecznie powyginać i napocić, a chce żeby było 100% bezpiecznie to polecam solowe zajęcia w klubie sportowym.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *