To oficjalna reklama Philipsa (przygotowana przez DDB London), ale jestem pewien, że nie pojawi się w polskiej telewizji. Co prawda męczony szczurek jest wygenerowany komputerowo, więc żadne zwierzaki nie ucierpiały,ale całość jakoś nie pasujedo wizerunku jaki buduje w Polsce Philips. Właściwie emitowane w Polsce reklamy tej firmy to tylko proste spoty produktowe, które szybko znikają z pamięci.
Natomiast zupełnie naturalne (nie generowane komputerowo) są chomiki z zespołu The Clever Hamsters. Zespół „zgodził się” wystąpić w kampanii wody mineralnej Drench, oto efekty:
Aby chomiki mogły wystąpić w reklamie został przeprowadzony wielogodzinny casting 🙂 który wyglądał mniej więcej tak:
Tutaj trochę więcej oficjalnych informacji o zespole The Clever Hamsters 🙂
Comments 4
„Casting” dużo lepszy od reklamy 🙂
Od razu mi się Durczok przypomina jak widzę tą uwaloną kanapę… 😀
Nie dziwię się, że DDB London wykorzystała w spocie „postać” szczura. W Londynie jest koszmarny problem z tymi zwierzętami, czytałam gdzieś, że na jednego mieszkańca Londynu przypada 7 szczurów. A w dodatku nie działają na nie żadne trutki. Jeśli spot emitowany będzie w brytyjskiej TV, to każdy go doskonale zrozumie. U nas mógłby się nie sprawdzić (bo właśnie ludzie odebraliby go „o jaki biedny szczurek”). Pzdr, N.
To pozwolę sobie wrzucić reklamę ze szczurami w roli głównej 😉
http://www.youtube.com/watch?v=lshlfUEHi5c