2

Chodź maleńka do jezuska


Uwielbiam takie reklamowe eksperymenty – przydrożny motel i Statua Wolności – symbol Nowego Jorku – przytulona do Chrystusa Odkupiciela z Rio de Janeiro. Ciężko mi stwierdzić czy ukraińskie linie lotnicze faktycznie na szeroką skalę wykorzystywały ten pomysł – ale kreacja w sama w sobie jest odważna i dość czytelna. Wśród ludzi z branży reklamowej pewnie wzbudzi zostanie uznana za świetny pomysł, nie jestem pewien jak będzie z akceptacją wśród potencjalnych klientów linii lotniczych.

Jestem za to pewien, że Polskie Linie Lotnicze – spółka Skarbu Państwa, nigdy by się na taką kampanię nie zdecydowały. Szum w mediach, w dodatku pozytywny, można wygenerować w inny sposób – jeszcze kilka Dreamlinerów będzie lądowało w Warszawie.

Przy okazji, czy ten styl graficzny ma jakąś swoją nazwę? Bardzo mi się podoba.

via: Ads of the World

Comments 2

  1. jest też w tym stylu coś kubistycznego ale jak to dokładnie nazwać to nie wiem 😉 a pomysł świety.

  2. No i ja właśnie jestem tą osobą, niezadowoloną 😉
    Gdyż, ponieważ, azaliż, używanie symboli religijnych w reklamach uważam za niski chwyt.
    Na zasadzie, "nic nie mogę wymyślić, termin goni, wstawię Jezusa będzie git."

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *