No, nareszcie jakaś kreatywna reklama prezentująca dosyć niewdzięczny reklamowo produkt, czyli hipermarketowe promocje. Oczywiście ostatnio króluje Biedronka i fantastyczne historyjki z dialogami… ale po takiej historyjce następuje już typowa wyliczanka produktów.
TESCO poszło dalej i całkiem kreatywnie – krótko, zwięźle i na temat, czekam na jeszcze.
I oczywiście Biedronka dla przypomnienia i porównania.
O ile sobie przypominam, to agencja Cytryna przygotowała jakiś czas temu całkiem znośną kampanię dla Reala (tv i ooutdoor). Chyba za część ilustracji do tej kampanii odpowiadał niezrównany Bohdan Butenko.
Comments 5
Miesiac temu w Press zobaczylem wzmianke, ze PZL wygralo przetarg na Tesco. Wiedzialem, ze bedzie mala rewolucja 🙂 nie mylilem sie 😉
Author
aaa, nie wiedziałem nawet że to PZL… no tak, PZL i wszystko jasne 🙂
Tylko czekac, az dostana Ariel, czy inny Persil 😉
Zreszta na spotkaniu na SWPSie Iwo Zaniewski opowiadal, ze mieli juz taki pomysl na niestandardowa reklame proszku. Cos tam wspominal, ze chcieli wykreowac jakiegos supermana, kozaka-czysciocha, czy cos. Moze sie doczekamy 🙂
Dla mnie reklama Biedronki nadal pozostaje nr 1. Uwielbiam te spoty.
Pingback: Rzeczy soczyste : Blog.Mediafun.pl